Ga naar inhoud
Vespaforum.be

7 Maart: Customshowparty Kiebooms


exo

Aanbevolen berichten

... ... ..oep't  KEUNINGSPLAIN  ? ...is da doar nie gevoarlijk ? 't schent da doar soaves dinges gebeure die 't daglicht nie meuge zieng...  :D ...rede te mier oem te gon ;-)

 

Voor diegenen die "geen lap" van dat Antwerps verstaan : op het Koningsplein ?..is dat daar niet gevaarlijk ? 't schijnt dat daar dingen gebeuren, die het daglicht niet mogen zien...

 

Reden te meer om te gaan... ;-))

Link naar reactie

... ..oep't  KEUNINGSPLAIN  ? ...is da doar nie gevoarlijk ? 't schent da doar soaves dinges gebeure die 't daglicht nie meuge zieng...  :D ...rede te mier oem te gon ;-)

 

Daar zullen wel para's staan zeker?

Link naar reactie

... ...de para's gaan ze zeker daar niet zetten, omdat ze anders te veel van de "verboden vruchten " gaan plukken  :D 

Daar staan geen hoeren meer zenne. Die zijn al lang verbannen naar Hoboken, Kiel en andere marginale randgebieden van't stad...

Link naar reactie

Daar staan geen hoeren meer zenne. Die zijn al lang verbannen naar Hoboken, Kiel en andere marginale randgebieden van't stad...

Oi!!,,moatje,,,wat heeft het Kiel daar mee te maken??houd uwe zever maar in uw eigen yuppie gemeente,,het enigste wat nog echt is in uw gemeente is " schildestrand"!!

 

CHEERS

Link naar reactie

Oi!!,,moatje,,,wat heeft het Kiel daar mee te maken??houd uwe zever maar in uw eigen yuppie gemeente,,het enigste wat nog echt is in uw gemeente is " schildestrand"!!

 

CHEERS

Heb daar geen weet van i.v.m. dat schildestrand want ik woon niet in Schilde...

Link naar reactie

Heb daar geen weet van i.v.m. dat schildestrand want ik woon niet in Schilde...

Wel,wel,,da's wreed straf,,,"schildestrand",,,da's een stuk cultuur in Schilde,,,en gij hebt daar geen weet van,,shame on you,,,,,btw voor de functie die gij bekleedt,zou je beter uw woorden over andere gemeenten en "gebieden",met een meer respectvolle manier mogen omschrijven.MY2CENTS

 

 

CHEERS

Link naar reactie
  • 3 weken later...
geo, on 07 Maa 2015 - 01:07, said:

Allez Lars,er is plaats genoeg om een scooter te parkeren op't plein...heb er jaren gewoond.

mja op da basketpleintje zet ik hem toch ni... zeker met da "'warm" weer da ze voorspellen kan er wel is wa klein grut rondlopen en da riskeer ik liever ni...

tot vanavond wss.

 

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...