Ga naar inhoud
Vespaforum.be

Gts 350


Fendt 4 life

Aanbevolen berichten

de cilinder van een 350 op een 300 blok is technisch niet mogelijk , de 300 blok is zelfs geen echte 300 cc dacht iets van ne 268cc of 272cc de motor past  misschien wel mits aanpassing(denk grote aanpassing) maar da ga je het uiterlijk van de gts ook veranderen gegarandeerd.en is een hoop werk en geld waar niemand zo snel zal aan beginnen.

dan verkracht ge u vespa gegarendeerd met de kleine wielekes en zoveel power :)

 

Link naar reactie

de gts 300 heeft 278cc dus is echt wel een 300. Ik denk dat er makkelijk een grotere cilinder op past zonder veel aanpassingen. Alleen heb je dan wel veel aanpassingen nodig aan het motor manmanagement. Zodat je er oa een koppeling in kunt krijgen die deze krachten op een mooie curve aankunnen. Het blijft een scooter. 

Link naar reactie
  • 1 jaar later...

Gts met 350 blok is mogelijk maar niet evident! Heel wat dagen werk met een hoop trial and error.
De langere wielbasis komt de wendbaarheid niet te goede. Mogelijk verbetering met een 13'' wiel van een X10 en smallere band.
Het leukste van de motor is dat hij veel koppel heeft, voor de topsnelheid hoeft je het niet te doen, 150 echte km/u op een Vespa is niet aangenaam.

Uiteindelijk toch terug gekozen voor de wendbaarheid met een getunede 300 blok. Geeft mij ook een pak minder zorgen als ik een politie controle passeer. Nog niet te denken als je hiermee in een ongeval betrokken geraakt.

Besluit: begin er niet aan!
Een 300 met een bewerkte Malossi kop met een 350 gasklep en juiste vario gewichtjes en sterkere clutch veren is een wereld van verschil in rijplezier;-)

 

Link naar reactie

Er werd ook al een Beverly 500-blok in een GTS gemonteerd tot een rijdend project... En waarom ook nie?

Als dat jou niet interesseert geen probleem, niemand verplicht u die mooi of leuk of nuttig te vinden. Op Belgische wegen mag je 120km/u GPS -snelheid rijden, dan is't toch leuk om dat ook effectief te kunnen rijden?

De eerste race is begonnen zodra de tweede gemotoriseerde koets werd gebouwd, niets mis met een beetje power me dunkt!

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...