Fendt 4 life Geplaatst: 10 februari 2015 Delen Geplaatst: 10 februari 2015 Ik kwam dit tegen http://www.willhaben.at/iad/gebrauchtwagen/motorrad/vespa-gts-350-euro-9-999-112298720/?adId=112298720 Waar of niet waar dat laat ik over aan de specialisten !! Link naar reactie
pete Geplaatst: 10 februari 2015 Delen Geplaatst: 10 februari 2015 Heb al meermaals op die mensen hun site gekeken. Waar of niet waar: in alle geval gaat deze prijs op het elan verder van de andere aangeboden zaken. Mvg, pete. Link naar reactie
Bart_GTV250 Geplaatst: 11 februari 2015 Delen Geplaatst: 11 februari 2015 25KW, das ene goei 32 pk... Link naar reactie
Vespaciao Geplaatst: 11 februari 2015 Delen Geplaatst: 11 februari 2015 Voor mij hoeven ze geen 350 cc in zo'n kleine scooter te proppen...'t is al 'erg' genoeg dat ze er nen 300 hebben ingesmeten Link naar reactie
pattje007 Geplaatst: 11 februari 2015 Delen Geplaatst: 11 februari 2015 de 300 is snel genoeg op z'n klein wieltjes ... Link naar reactie
Vespaciao Geplaatst: 14 februari 2015 Delen Geplaatst: 14 februari 2015 . . . . . . . .daarom dat ze onder de 177 kg wegende 'Piaggio Beverly Sport 350 ( 330 cc en 33 pk sterk ) , groter wielen hebben gemonteerd ( voor:16" en achter 14" ). Maar zelfs de "Piaggio Beverly 300" die uitgerust is met hetzelfde motorblok als de Vespa 300 ( 278 cc en 22 pk ) GTS en SS, rijdt aangenamer door zijn grotere wielen (16" en 14") Maar "kleine wielen" zijn nu éénmaal een typisch kenmerk van een Vespa. grote wielen eronder plaatsen zou echt belachelijk staan. alhoewel de wegligging enorm zou verbeteren. Link naar reactie
Bart_GTV250 Geplaatst: 16 februari 2015 Delen Geplaatst: 16 februari 2015 Voor mij mogen ze ne vespa electronisch begrenzen op 105 km/u, maar dan wel ne 350, of nog liever ne 400 eronder leggen. Veilig inhalen. Link naar reactie
Vespaciao Geplaatst: 16 februari 2015 Delen Geplaatst: 16 februari 2015 ... ... ... ...daarom moeten ze er geen 350 of 400 cc "ingooien", gewoon wat meer pk : bv 30 pk in plaats van 22 pk Link naar reactie
tyro13 Geplaatst: 16 februari 2015 Delen Geplaatst: 16 februari 2015 Als ik niet mis ben hebben ze bij scooter and service zelfs een husqvarna motor in een wesp gelegd...dacht dat ze rond de 52pk zaten Link naar reactie
tyro13 Geplaatst: 16 februari 2015 Delen Geplaatst: 16 februari 2015 Als ik niet mis ben hebben ze bij scooter and service zelfs een husqvarna motor in een wesp gelegd...dacht dat ze rond de 52pk zaten https://www.scooter-and-service.de/custom-vespa/1365/ps-240-scooter-service Link naar reactie
Arno Jaspers Geplaatst: 17 februari 2015 Delen Geplaatst: 17 februari 2015 Op het internet vind je zoveel tuning-vespa's. Van GTS 300's met turbo tot PX'en met Honda viercilinders. Hard zal het wel gaan, maar voor hoe lang, hoe veilig en met hoeveel slijtage? Link naar reactie
vicdubois Geplaatst: 21 februari 2015 Delen Geplaatst: 21 februari 2015 Voor mij mogen ze ne vespa electronisch begrenzen op 105 km/u, maar dan wel ne 350, of nog liever ne 400 eronder leggen. Veilig inhalen. Als je ne voorstander bent van begrenzen, kan je altijd je pols in bedwang houden , en moeten degenen die iets meer willen het niet uitboeten... Link naar reactie
picard Geplaatst: 21 februari 2015 Delen Geplaatst: 21 februari 2015 De vespa werd oorspronkelijk en nog altijd ontworpen om zich met een gezapig tempo (tussen de 50 en 80km per u.) door de stad en het platte land te verplaatsen. Met een vespa tegen 120 135 km over de baan scheuren is niet comfortabel, dan zijn er andere scooters of moto's die veel beter presteren. Link naar reactie
vicdubois Geplaatst: 12 april 2015 Delen Geplaatst: 12 april 2015 IK neem geen Vespa voor het comfort, maar omdat het een relarief snelle en LICHTE scooter is, en vooral mooi... Die zogezegd comfortabeler scooters wegen allen zoveel als een moto. Link naar reactie
geertvespa Geplaatst: 17 april 2015 Delen Geplaatst: 17 april 2015 De vespa werd oorspronkelijk en nog altijd ontworpen om zich met een gezapig tempo (tussen de 50 en 80km per u.) door de stad en het platte land te verplaatsen. Met een vespa tegen 120 135 km over de baan scheuren is niet comfortabel, dan zijn er andere scooters of moto's die veel beter presteren. niet mee eens, vespa heeft in het verleden mooie resultaten neergezet met snelheidsrecords en sei giorni races. Ze waren dus wel degelijk met snelheid bezig Link naar reactie
gtsSS Geplaatst: 17 december 2015 Delen Geplaatst: 17 december 2015 Waarom grotere wielen monteren op een 300?? Neem voor en achter 1 maat bredere band en je hebt dezelfde rolomtrek als bij 13 inch. Maar het grote voordeel is dan wel dat je betere grip houdt dan met 13 inch en een platte band Link naar reactie
gtsSS Geplaatst: 25 januari 2016 Delen Geplaatst: 25 januari 2016 Ik heb gelezen dat de nieuwe gts 350 achter gewoon 12 inch houdt en voor 13 in met 130 70 13 band gts cross en word in Zwitserland al verkocht Link naar reactie
ice man Geplaatst: 25 januari 2016 Delen Geplaatst: 25 januari 2016 waar word deze in zwitserland verkocht ? de 350 gts bestaat die wel of is het een getunde 300 ? ik dacht dat een gts 350 niet bestaat enkel geruchten dat ze de beverly 350 motor erin willen pringelen en die geruchten komt niet van vespa maar in forums voor al meer dan 5 jaar. als ik mis ben gelieve mij te verontschuldigen , google vind niets enkel geruchten over een 350 gts. Link naar reactie
fooraapje Geplaatst: 25 januari 2016 Delen Geplaatst: 25 januari 2016 6 minuten geleden, gtsSS zei: image:649 Dit ruikt naar Fotoshop! Allé, als mijn oog het goed gezien heeft natuurlijk Link naar reactie
ice man Geplaatst: 26 januari 2016 Delen Geplaatst: 26 januari 2016 ja maar met een foto ben je niks , als ik morgen op mijn stickers plak met gts 350 is em nogaltijd gene 350:) en ook als iemand zo een motor erin pingelt is het nogaltijd gene officele gts 350 eerder een getunde gts .en zeker gene massa productie die echt word verkocht. Link naar reactie
gtsSS Geplaatst: 26 januari 2016 Delen Geplaatst: 26 januari 2016 Er zit zo.n beverly blok oneer het probleem is dat die iets langer is en de gts eigenlijk qua frame te kort is. Dit is een experimentele uitvoering staat een heel verhaal bij in het Italiaans Link naar reactie
gtsSS Geplaatst: 26 januari 2016 Delen Geplaatst: 26 januari 2016 Ik snap niet waarom er geen cilinders in de handel zijn met een grotere cilinderinhoud. Bijvoorbeeld 330 cc dat zou toch moeten passen en met behoudt van dezelfde kop. Dan zou je voor weinig geld ook klaar zijn. Net als bij een brommer. Link naar reactie
ice man Geplaatst: 26 januari 2016 Delen Geplaatst: 26 januari 2016 eerst zegt ge tunen is verkrachten van u scooter nu zegt ge waarom er geen grotere cilinders zijn ? de malossi kit is iets groter in inhoud dacht 288cc. Link naar reactie
gtsSS Geplaatst: 26 januari 2016 Delen Geplaatst: 26 januari 2016 Ik zeg ook niet dat ik dat ga doen. Maar omdat een piaggio 350 blok zoveel langer is zou je een groter cilinder op de300 kunnen zetten. Moet niet zo moeilijk zijn of is dat technisch niet mogelijk? Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Gearchiveerd
Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.