Ga naar inhoud
Vespaforum.be

Gts 350


Fendt 4 life

Aanbevolen berichten

. . . . . . . .daarom dat ze onder de 177 kg wegende 'Piaggio Beverly Sport 350 ( 330 cc en 33 pk sterk ) , groter wielen hebben gemonteerd ( voor:16" en achter 14" ).

 

Maar zelfs de "Piaggio Beverly 300" die uitgerust is met hetzelfde motorblok als de Vespa 300 ( 278 cc en 22 pk ) GTS en SS, rijdt aangenamer door zijn grotere wielen (16" en 14")

 

Maar "kleine wielen" zijn nu éénmaal een typisch kenmerk van een Vespa. grote wielen eronder plaatsen zou echt belachelijk staan. alhoewel de wegligging enorm zou verbeteren.

Link naar reactie

De vespa werd oorspronkelijk en nog altijd ontworpen om zich met een gezapig tempo (tussen de 50 en 80km per u.) door de stad en het platte land te verplaatsen.

Met een vespa tegen 120 135 km over de baan scheuren is niet comfortabel, dan zijn er andere scooters of moto's die veel beter presteren.     

Link naar reactie
  • 1 maand later...

De vespa werd oorspronkelijk en nog altijd ontworpen om zich met een gezapig tempo (tussen de 50 en 80km per u.) door de stad en het platte land te verplaatsen.

Met een vespa tegen 120 135 km over de baan scheuren is niet comfortabel, dan zijn er andere scooters of moto's die veel beter presteren.     

niet mee eens, vespa heeft in het verleden mooie resultaten neergezet met snelheidsrecords en sei giorni races.

Ze waren dus wel degelijk met snelheid bezig

Link naar reactie
  • 7 maanden later...
  • 1 maand later...

waar word deze in zwitserland verkocht ? de 350 gts bestaat die wel of is het een getunde 300 ? ik dacht dat een gts 350 niet bestaat enkel geruchten dat ze de beverly 350 motor erin willen pringelen en die geruchten komt niet van vespa maar in forums voor al meer dan 5 jaar.

als ik mis ben gelieve mij te verontschuldigen , google vind niets enkel geruchten over een 350 gts.

Link naar reactie

ja maar met een foto ben je niks , als ik morgen op mijn stickers plak met gts 350 :) is em nogaltijd gene 350:) en ook als iemand zo een motor erin pingelt is het nogaltijd gene officele gts 350 eerder een getunde gts .en zeker gene massa productie die echt word verkocht.

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...