Ga naar inhoud
Vespaforum.be

Vespa Catalog 2015


Austria

Aanbevolen berichten

Laat een Vespa nog altijd een "beetje" een Vespa blijven...nog krachtiger motoren 'erin proppen' is echt voor niets nodig : 278 cc en 22 pk is ruim voldoende vermogen op "kleine wieltjes".

 

Volledig mee eens, alleen vind ik dat zij uit "principe" die 278cc naar een echte 300cc mogen opkrikken. Uiteraard gaat dat in de praktijk niets opleveren, maar met de benaming "GTS 300" verwacht iedereen een 300cc te krijgen, en zo communiceren veel dealers het ook.

Link naar reactie

Gisteren nog gebabbeld met de PR-man van Vespa Benelux. Het volledige verhaal i.v.m. de GTS 250 ga ik hier niet op de internet-cafétoog zwieren, maar één ding is zeker: De klant profiteert (althans toch minstens tijdens de eerste introductiemaanden) van de erg voordelige prijs en Vespa Benelux wil er in België veel van slijten. 

Doe uw voordeel, zou ik zo zeggen :)

Link naar reactie

Gisteren nog gebabbeld met de PR-man van Vespa Benelux. Het volledige verhaal i.v.m. de GTS 250 ga ik hier niet op de internet-cafétoog zwieren, maar één ding is zeker: De klant profiteert (althans toch minstens tijdens de eerste introductiemaanden) van de erg voordelige prijs en Vespa Benelux wil er in België veel van slijten. 

Doe uw voordeel, zou ik zo zeggen :)

Komaan jonge, het volledige verhaal FTW, het is hier tenslotte een Vespaforum voor iets ;-)

Link naar reactie
  • 1 maand later...
  • 3 maanden later...

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...