Ga naar inhoud
Vespaforum.be

Restauratie Motovespa 150S


AJ

Aanbevolen berichten

34flgfd.jpg2z3opl5.jpg209hzwn.jpg

 

 

Na een tijdje toch weer begonnen met een nieuw project. Ditmaal een Motovespa 150S.

Het orginele blokje wordt gerestaureerd.

De kleur is verde matallizzato, zeer mooi in het echt.

Ga wel de bruikbare oude teller, koplamp en kleine orginele onderdelen terugplaatsend, de historie mag best terugkomen vind ik.

 

Groeten AJ

 

Link naar reactie

Ik wou dat ik de kennis en de plaats had om zoiets te kunnen... 

Gewoon ooit eens beginnen met een restauratie, zo is het bij ons ook begonnen.

Het spuitwerk laat ik altijd doen hoor, die kennis heb ik ook niet.

En zoveel ruimte heb je niet nodig hoor.

 

Ben zelf altijd ook wel benieuwd naar het eindresultaat, maar vind het na jaren nog super leuk om het te doen.

 

Groet AJ

Link naar reactie

Ik heb geen garage... Mijn Wesp staat onder de carport. Dus ik zou al ergens iets moeten gaan huren. 

 

En dan de technische kennis. Die is onbestaande. :)

 

Ik vind het wel prachtig wat jullie doen. Foto reeksen van restauraties zijn de max!

Link naar reactie
  • 3 weken later...

Hallo AJ, kan je mij de kleurcode doorgeven, is heel mooi. Was van plan om mijn Sprint in de originele kleur te zetten maar als ik dit zie hoeft origineel "Grizzio Metallisato" waarvan er duizenden rondrijden , niet meer.

Alvast bedankt,

Wilby

Link naar reactie

Het is de kleur verde metallizzato van de piaggio kleurenwaaier. Er stond volgens mij geen code bij maar dat zou ik dan even moeten navragen.

In het echt is het een prachtige kleur met een beetje zilveren gloed erin. Niet te modern dus perfect voor je sprint. Ik ben zeeeeeer tevreden over de kleur!!!!

Link naar reactie

Als je even de moeite wil doen om kleurcode ( elke kleur heeft een code) na te vragen zal ik je eeuwig dankbaar zijn.

Link naar reactie

Zal morgen even kijken of de spuiter aanwezig is, zodra ik wat weet hoor je het zo snel mogelijk. Kleine moeite hoor, geen probleem!!

Link naar reactie

Nee Sucho, dat heb ik nog nooit gedaan maar zou eigenlijk wel moeten, bang dat ik dan de boel beschadigd. Toch maar weer netjes met schroefjes gedaan :ph34r:

Tip?? hoe dat het rivetteren het beste kan, misschien verander ik het dan toch maar   

Link naar reactie

@Wilby,

 

De kleur komt van de Lechner kleurenstaal.

Piaggio kleur , Verde metallic M4/8

 

Check de kleur even of je het wat vind.

 

Groet Karin

Link naar reactie
  • 1 maand later...

Weer wat verder, het weer was er perfect voor afgelopen weekend. :D

2zg7v9k.jpg  s17tz6.jpg

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...