pinkeltje Posted January 12, 2015 Share Posted January 12, 2015 Hallo allemaal. ik wil mijn zoon graag meenemen achterop de vespa in biograaf aanstaande zomer.. ik vraag me nu af of dit kinderstoeltje wettelijk goedgekeurd is en dus bruikbaar in kroatie/italie? kan iemand mij wellicht informeren hierover? bedankt bij voorbaat edkinderstoel kappa.pdf Link to comment
vespadiverso Posted January 12, 2015 Share Posted January 12, 2015 Er staat dus onderaan bij dat je moet verifieren als het stoeltje wel toegelaten in het land waar je hem wilt gebruiken. volgens onderstaande nota is in Italië geen zitje verplicht. E' stato approvato in Senato, con 145 voti a favore e 122 astenuti, il testo definitivo del nuovo Codice della Strada. Tolleranza zero con chi fa uso l'alcol e droga, sulle minicar e i motorini truccati. Come ci aveva anticipato Claudio De Viti, Direttore del Settore Moto di ANCMA, non è passato l'obbligo del seggiolino per i bambini sulle moto e gli scooter. Link to comment
geertvespa Posted January 13, 2015 Share Posted January 13, 2015 ja Johnny, maar hij wil het in Biograaf gebruiken (ik neem aan Biograd) hoe de wetgeving is in Kroatië weet ik niet. In België mag het wel dacht ik (min 8 jaar wel enkel op 125cc) Link to comment
Mister T Posted January 13, 2015 Share Posted January 13, 2015 In Belgie vanaf 3 jaar op een 125cc 11kw of 50cc. Vanaf 8j op een motorvoertuig met meer dan 125cc of 11kw. Link to comment
pinkeltje Posted January 13, 2015 Author Share Posted January 13, 2015 duidelijk, dank je wl Link to comment
pinkeltje Posted January 13, 2015 Author Share Posted January 13, 2015 biograd inderdaad :-) Link to comment
vespolia Posted November 10, 2016 Share Posted November 10, 2016 U hebt PM. i.v.m: Rally pakdrager. Eddy. Link to comment
Vespaciao Posted November 30, 2018 Share Posted November 30, 2018 47 minuten geleden, Dann zei: Voor bestellingen mailen aub Je moet die "rotverwende kinderen vanaf 6 jaar" het niet al te comfortabel maken. laat ze gewoon op je "vloerplaat, achter je beenschild" al staande meerijden Link to comment
pdvd Posted November 30, 2018 Share Posted November 30, 2018 1 uur terug, Vespaciao zei: Je moet die "rotverwende kinderen vanaf 6 jaar" het niet al te comfortabel maken...laat ze gewoon op je "vloerplaat, achter je beenschild" al staande meerijden en dan lekke rop je rempedaal laten dansen voor wat leuke effecten Link to comment
Vespaciao Posted November 30, 2018 Share Posted November 30, 2018 . . .daar hebben die "rotverwende automatic-salonrijders" dan weer geen last van. want die hebben daar geen 'rempedaal' staan Link to comment
pdvd Posted November 30, 2018 Share Posted November 30, 2018 1 x zo gereden met kinderen... op de pk50 xl automatica Link to comment
Vespaciao Posted November 30, 2018 Share Posted November 30, 2018 2 uren geleden, pdvd zei: 1 x zo gereden met kinderen... op de pk50 xl automatica In het Zuid-Italiaanse Napels ( Napoli ) is dat de normaalste zaak van de wereld... niemand kijkt raar als een Vespa of scooter met drie personen er op voorbij snort... En kinderen zijn daar al van jongs af aan gewend om op een Vespa "rechtstaand achter het stuur" te zitten... en vinden het nog plezant ook Link to comment
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.