Ga naar inhoud
Vespaforum.be

Keuze Uitlaat T5


LivioT5

Aanbevolen berichten

Alleee, poging twee.. De pep is niet meer te verkrijgen dus dan optie 2.. Bgm big box pro is besteld..

En nu maar hopen dat deze wel geleverd kan worden.. Ben echt benieuwd naar het geluid en de prestaties..

Groetjes livio

Link naar reactie

Alleee, poging twee.. De pep is niet meer te verkrijgen dus dan optie 2.. Bgm big box pro is besteld..

En nu maar hopen dat deze wel geleverd kan worden.. Ben echt benieuwd naar het geluid en de prestaties..

Groetjes livio

Laat iets weten, als ze er is. Ook graag je bevindingen.

Link naar reactie

uitlatn voor T5 en rally zijn niet hetzelfde, aansluiting is anders

Idd heb ik opgezocht. Maar de bgm pro big box kan ook voor een px200 dus ook voor een rally denk ik dan?

Had liever zo een pep 3.0 gescoord maar is nergens meer te vinden.

Met deze uitlaat blijft de rally toch wat origineel tov een bv een taffspeed of een jl mark one o.d. En heb je toch wat extra performance en een performanter geluid... Want met een originele uitlaat is t precies e grasmachien

Link naar reactie

Wel raar dat deze niet op de site van bgm zelf staat.

Ik zie ook enkel voor 125cc en niet voor 200cc. Of kan je deze uitlaat toch laten passen met de juiste bus/adapter?

Link naar reactie

Wel raar dat deze niet op de site van bgm zelf staat.

Ik zie ook enkel voor 125cc en niet voor 200cc. Of kan je deze uitlaat toch laten passen met de juiste bus/adapter?

Oeps net iets te snel geweest... Toch verkrijgbaar!

http://blog.scooter-center.com/vespa-auspuff-bgm-pro-bigbox-sport-vespa-px200-vespa-rally200/

Denk dat dit hem wordt voor mijn rally.

Link naar reactie

EINDELIJK!! Wat een gedoe voor een uitlaat vast te krijgen.. Dus... Even vlug uitleggen... Nadat ik een mail had gekregen waarin stondd dat de pep 3.0 niet meer te verkrijgen was.dus dan had ik maar beslist om de bgm big box pro te bestellen.. Had hem gevonden voor de T5... Ik dacht.. Yes!!

Niettes... Antwoord gekregen.. Deze uitlaat is niet meer leverbaar. Alternatief wat zij voorstelden was de nieuwe versie Bgm pro big box "sport" maar dan voor de gewone 125cc maar met conversieflens voor op de t5. Wel 50 euro duurder. Heb hem besteld en vandaag is hij aangekomen.. Zodra ik wat tijd heb zal ik wat pic's en bevindingen delen.

Groetjes livio

Link naar reactie

Oke.. Update... Uitlaat zit eronder.. Maaaaar..., plug and play? Hell no!! Waar zal ik beginnen.. Het was dus de gewone 125 uitlaat met conversieflens voor t5. De flens gemonteerd.. Geen dichting erbij? Aansluiting is wel conisch maar opt net zie je er een dichting bijgeleverd. Ook geen veertjes voor de uitlaat tegen de flens te bevestigen. De bout boven aan de uitlaat( aan de cilinder) raakt tegen de bout die uit de t5 cilinder komt, dus de ring aan de uitlaat eraf gehaald.

Bovenste aansluiting aangesloten.. Komt het gat van de bevestigingsbout aan het motorblok niet uit.. Na wat gevloek en wringwerk , zit de uitlaat erop. Eerste indruk.. Geluid is wel wat scherp.( kan door het missen van dichting aan de flens)

Uitlaat gaat vlotjes in toeren en meer koppel.

De rest zal ik weten te vertellen als ik mn wespje op punt heb afgesteld..

Groetjes livio

Link naar reactie
  • 6 maanden later...

Ik heb vorige week donderdag een nieuwe uitlaat op mijn T5 gemonteerd want het gat in de oude uitlaat begon net iets te veel lawaai te maken. Ik ben afgelopen weekend over de autostrade van Antwerpen naar Keulen geknald (lees: volle gas oprit autostrade opgereden en gas pas gelost als ik afrit moest nemen) en terug uiteraard en ik moet zeggen dat ik zeer tevreden ben van de prestaties. Ook in de stad was het best een aangenaam geluid en goede performance in optrekken en topsnelheden. Ik heb eigenlijk weinig verschil gemerkt met mijn oude uitlaat, behalve dan dat ik nu geen oordopjes meer moest insteken.  :lol: 

 

http://www.sip-scootershop.com/en/products/racing+exhaust+sip+road+for_24167000

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...