Ga naar inhoud
Vespaforum.be

12-14 Juni: Dutch Lions Run #10. Hellevoetsluis


Peenvogel

Aanbevolen berichten

flyer_DLSC_2015.jpg

 

This year we have a:

- Customshow
- Ride-out
- Two night with deejays spinning soul/ska/britpop
- Fungames
- Restaurant and snack bar onsite
- Whole weekend 25 euros

No need to book in advance. We have a private field on the camping. Showers must be paid for. The website of the camping is http://www.weergors.nl/en/. There you can book your own chalet if you like for this weekend.

If you book a sleeping accomodation, the weekend price will be cheaper since you are not sleeping in a tent. The price will go down to 10 euro for the weekend. Arriving on thursday afternoon/ evening is also no problem. This extra night will cost 7,50 euro extra to the normal weekend price of 25 euros.

Link naar reactie
  • 4 maanden later...
  • 1 maand later...

Dit jaar geen samenwerking meer met de Engelse club?

Ik ga nog eens proberen af te komen want ik vond het altijd wel een fijn treffen.

 

Nee, we doen het dit jaar weer helemaal alleen. Zoals in het begin. Al zal het leeuwendeel van de bezoekers wel Brits zijn.

Link naar reactie

Nee, we doen het dit jaar weer helemaal alleen. Zoals in het begin. Al zal het leeuwendeel van de bezoekers wel Brits zijn.

Ik herinner me nog de eerste treffens in het kleine zaaltje en met de kleine(re) weide achteraan -> top locatie en topsfeer, meer moest dat niet zijn. Ik geloof dat het een terrein was op de hoek van een straat, niet ver van waar nadien het treffen doorging op het voetbalterrein.

CU there!

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...