Ga naar inhoud
Vespaforum.be

Monteren Buddy Seat Op Vna + Aansluiten Carburateur


Boyki007

Aanbevolen berichten

Nu de restauratie volop begonnen is, overweeg ik om ipv een lang duo zadel, een zadel en buddyseat te monteren op mijn VNA kader.

Hiervoor moet ik alle onderdelen aankopen. 

Nu zoek ik hulp bij jullie om te weten te komen welke onderdelen precies ik nodig heb.

 

Verder was bij aankoop van mijn vna met vbb motor de carburator niet aangesloten op de benzinekraan en choke. Daarom zoek ik foto's van hoe deze is aangesloten op de choke en benzinekraan.

Ook hier had ik graag enige hulp gekregen.

 

Alvast bij voorbaat bedankt.

 

Grtzz

Boyki

Link naar reactie

http://www.klassiekevespaonderdelen.nl/VNA/zadels

 

Als je hem zoals een VNA wil moet je een voorste zweefzadel bestellen en voor achteraan een bagagerekje met een kussen voor op het bagagerekje, zo was hij oorspronkelijk. Anders kan je ook 2 zweefzadels monteren..

 

Wat de choke betreft, een VNA heeft normaal een choke met een hendel onder het zadel, bij jou is dit niet zie ik. Bij jou Vespa staat de choke verkeerd (deze staat normaal boven het hendeltje van de benzinekraan). 

De choke wordt verbonden met de carburator met een kabel deze gaat door het gat in je kader juist onder het grote gat waar de rubber van de luchtfilter op zit.

De benzinekraan is verbonden met een slang (logica allemaal) en deze gaat door het gat onder het gat waardoor je de kabels hebt doorgetrokken.. 

Moeilijk uit te leggen zo maar als je wat op google rond kijkt en op de partbooks van scooterhelp.com dan kom je er wel uit

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...