Ga naar inhoud
Vespaforum.be

Yourban Wheels


Fendt 4 life

Aanbevolen berichten

Af en toe zie je wel is een GTS  met de Yourban velgen erop.

Ik vraag me af of het anders rijden is met zulke 13" velgen ... ook de overbrenging gaat lichtjes anders zijn tav origineel .

Heeft iemand dit al is getest en wat zijn de ervaringen hiermee?

Banden :
 voorzijde 130/60-13
 achterzijde 140/60-13

 

 

img_0968_18679.jpg

 

post-7919-0-95935000-1416063340_thumb.jp

Link naar reactie

Naar het schijnt moet ge ook een kleine aanpassing doen om diene achterband te laten passen,,( ik dacht iets van nen spacer,of iets afdraaien,om dat goed te laten passen),,dus bij deze,,voor de mensen die het al gedaan hebben,,,graag wat meer info hierover,,als het even kan met pics ;)

 

CHEERS

 

Ps;,,,Het zou ook kunnen dat er nog een verschil zit tussen die Yourban velgen en MP3 velgen ???

Link naar reactie

 

onze voorzitter rijdt hiermee...

 

progetto300 hier opt forum...

Thx heren !!

 

Hij heeft ze zeker gehad of hij de Yourban wielen nu nog heeft betwijfel ik .

 

Het laten passen enz dat is allemaal niet zo een probleem veronderstel ik ... ik zou graag  willen weten of deze wielen op een GTS het rijden beïnvloed maw veranderen de rij eigenschappen veel tav van de originele wielen. Ik vind persoonlijk De Yourban een heel knappe velg maar ik wil niet inboeten op mijn huidige rijeigenschappen(met originele velg)

Link naar reactie

Thx heren !!

 

Hij heeft ze zeker gehad of hij de Yourban wielen nu nog heeft betwijfel ik .

 

Het laten passen enz dat is allemaal niet zo een probleem veronderstel ik ... ik zou graag  willen weten of deze wielen op een GTS het rijden beïnvloed maw veranderen de rij eigenschappen veel tav van de originele wielen. Ik vind persoonlijk De Yourban een heel knappe velg maar ik wil niet inboeten op mijn huidige rijeigenschappen(met originele velg)

fendt jouw gts rijd al lekker.

Link naar reactie
  • 3 maanden later...

Ik heb mij een set Yourban wheels besteld er moet nog echter een kleine aanpassing gebeuren om ze te laten passen achterkant .  Klopt het dat gewoon het centergat 1 mm groter moet gemaakt worden of dient er nog iets anders te gebeuren ?

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...