Ga naar inhoud
Vespaforum.be

Vespa GT + Mitsubishi L200 = ...


Speedracer

Aanbevolen berichten

@T5Scooterboy: Frame geplooid denk ik, en geld terug is twijfelegeval, aan de verzekering om uit te maken wie er in fout was...

@Moz: Eerste 2 foto's waren educatief materiaal en dienen als dusdanig enkel om een idee van de betrokken partijen te schetsen, ik ben uiteraard dus ook niet in het midden van het strand tegen da spel gevlogen, 3de foto is spijtig genoeg de uitslag van onze tweekamp...

Mitsubishi L200: 1 Vespa GT200L: 0 Stuntman: Ok

Link naar reactie

speedracer, ... zou je niet stilletjes op zoek gaan naar een andere hobby, koken, biljart, petanque, tuinieren, pottebakken, schilderen, breien, sigarenbandjes en postzegels verzamelen, fotografie, bloemschikken, sudoku, kalligrafie, kantklossen, vissen, ... allé jong, keus genoeg !

Link naar reactie

shit jong was da.Gij zijt wel in uwe veracidenteren de laatste tijd .Toch nodig een beetje rustiger rijden.Ik wil je gerust een paar tips geven over defensief,sociaal,rustig,relaxt,doordacht ,veilig rijgedrag.

If i can help you

Wally

Link naar reactie

IK REED RUSTIG! Iemand anders had teken gedaan dat ze mocht oversteken en 'Mademoiselle' had nie gekeken of er iets afkwam voor ze de straat overstak om te parkeren. Ik kon haar nie zien omdat er een vrachtwagen op de weg stond, en plots stond er een hele grote hoop Mitsubischi voor me die ik echt nie meer kon ontwijken...

Link naar reactie

Toevallig iemand in de kelder of op zolder nog ergens een GT200l-frame liggen, mag een deukje inzitten, maar moet recht zijn en liefst niet te veel roest... Papieren geen probleem!

Link naar reactie

Volledig ander frame, de GT200 gebruikt een Leader-motor en de GTS250 een Quasar-motor, andere ophanging, kabelboom, ... en ik dacht dat zijn frame ook chacha was, daarom waarschijnlijk dattem een nieuwe gehad heeft!

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...