Ga naar inhoud
Vespaforum.be

Hoogte Windscherm Gts Ss


ice man

Aanbevolen berichten

hallo,

 

wil een windscherm zetten op mijn gts super sport maar twijfel tussen de halfhoge en de lage ?

 

de lage is 140cm  hoog en de halfhoge van faco is 185cm hoog iemand ervaring ermee.

 

ik vind uiterlijk heel belangrijk als ik zo de foto bekijk lijkt alsof de halfhoge van faco mooier is 

 

maar in realiteit weet ik niet hoe deze gaat uitkomen misschien toch te hoog

 

rijervaring is ook belangrijk , niet dat de vespa ermee moeiler mee gaat sturen.

 

kan iemand die een windscherm zelf heeft een paar tips geven voor welke ik zou gaan.

 

rij niet veel in de winter  is gewoon een beetje da wind tegenhouden en persoonlijk vind ik een windscherm optisch  mooi.

 

alvast bedankt voor de tips .

.

 

 

 

Link naar reactie

Dan zou ik het halfhoge nemen.

 

Het hoge houdt alle wind weg, ook van je handen, groot, breed ding, dus als je geen wind, regen in je gezicht wil, dan moet je ene hoge nemen.

 

Maar, is het een beetje de combinatie vande looks , wind weghouden van je bovenlichaam, dan is een halfhoge beter.

 

Ik heb een halfhoog, kan niet zeggen dat ik iets merk van veranderd stuurgedrag of rijgedrag.

Link naar reactie

Eerlijk gezged; of het veel meer tegenhoudt dan het lage weet ik niet hoor.

 

Ik denk dat het hoge wel effectiever gaat zijn, omdat dit ook voor je handen zit, das dus niet allen hoog, maar ook breed.

 

Dat van Faco is meen ik ook redelijk breed, is dat dat met die zwarte driehoek erop? Vind ik dan persoonlijk lelijk owv die driehoek, maar dat kan je misschien wel wegwerken door er een andere vorm over te lakken of zo.

 

Een omgekeerd driehoek past niet echt bij een Vespa.

 

Veel geluk in je zoektocht.

 

Als je googled, kom je soms wel Scooterwest tegen, die hebben een mooi halfhoog schermpje, maar dta kan ik hier nergens vinden.

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...