Ga naar inhoud
Vespaforum.be

Inschrijven Als Oldtimer Of Niet?


Aanbevolen berichten

ze kunnen niet zo maar extra legale eisen stellen. Daarover is er veel te doen, gezien een verzekering verplicht is en dus betaalbaar zou moeten zijn. Jij vindt dat blijkbaar allemaal normaal. Iedere verzekering kan je scoot zo goed als gratis verzekeren als je er vijf verzekeringen bij neemt. Maar dat kan de bedoeling zijn.

 

dat is het hem juist, als je er 5 verzekerningen bij neemt.

 

Ik rij met een frimawagen, wij hebben geen andere auto, dus een oldtimer of scooter kunnen we niet mee verzekeren met de auto (is toch ook een extra eis dat ze stellen).

 

Vandaar dat ik ook begrijp dat zo een firma extra eisen stelt.

 

Al mijn andere verzekeringen zijn gecentraliseerd bij mij bank (omdat ze daar met alles goedkoper zijn, behalve oldtimer/scooter als je geen eigen auto hebt).

 

Het feit blijft dat het allemaal commerciële organisaties zijn die winst willen maken, ze kijken naar het risico en adhv een prijs bepalen.

Iemand van net 18 die een auto wil verzekeren betaalt toch ook véél meer (in hoeverre is dat dan betaalbaar?).

Deze firma's bieden iets aan, en aan de consument de keuze of ze op dit aanbod willen ingaan of niet.

Link naar reactie

Himotep,

Als je met al je verzekeringen en je bankproducten bij 1 bank zit dan snap ik niet waarom ze je geen aangepast tarief

Geven, je kan toch via je werkgever aantonen dat je een firmawagen hebt en je kan ze toch de schadestatiek bezorgen

Van de wagens waar je mee gereden hebt. Zet eens een beetje druk op je bank en die zouden dat moeten kunnen

Aanbieden zunne, ik spreek van ondervinding kweet wel nie over welke bank je het hebt he

Die opt terras of in de tuin

Grtz

Dominique

Link naar reactie

Heel just Dominique, k heb na wa zagen ook ongev 45 pct "korting" v v men bank gekregen (BNP).

Missch nie schoon maar had ze oa de link v die in Deurne doorgestuurd et voila...

 

Ook ne firmawagen dus kan t ook nie combineren.

 

Groeten / Franco

Link naar reactie

ik zit bij argenta en het enige dat de kantoorhouder kan doen is zijn commissie laten vallen (wat hij op alles al doet voor mij dienst-wederdienst).

Ik ben er echt zeker van als hij zegt dat hij niet goedkoper kan, hij echt ook niet goedkoper kan anders zou hij het zeker doen.

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...