Ga naar inhoud
Vespaforum.be

Slecht Weer Jethelm


Bart_GTV250

Aanbevolen berichten

Dubbel-D sluiting is de beste sluiting die ooit gemaakt is. Je moet ze altijd los doen (niet alleen jij), en na 5 keer op en af zetten ben je het gewoon. Dan gaat het even snel als een klikmechanisme. Met dat voordeel dat ze veiliger is, en altijd juist zit. Of je nu een sjaal draagt, of niets om je kin hebt. 

 

Bell zijn gewoon prima helmen hoor, maar ze hebben een erg specifieke vorm. Ik zou het niet meteen je hoofd verwijten. Mijn Bell (hoewel de juiste maat) is diegene van mijn helmen die het minst goed lijkt te zitten. Iemand die het hoofd voor een Bell heeft wil nooit iets anders meer. ;-)

Link naar reactie
  • 3 maanden later...

heeft er al iemand eens geprobeerd zijn helm te customizen? Bepaald motief op spuiten of zo?

 

De Bullit die ik heb is egaal zwart, heb ik speciaal zo gekocht om hem te customizen, blank canvas zeg maar. Lijkt me weer eens iets leuk om te doen, heb al veel yuotubekes bekeken en zie het wel zitten, maar moest er iemand wat ervaring hebben, graag wat tips.

 

By the way; ondertussen is er een bubblevizor onderweg voor mijn bullit. Spijtig dat niemand in de buurt die helm verkoopt, echt de moeite.

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...