Ga naar inhoud
Vespaforum.be

11-11-2014 Klaprozenrit Vespa Club Gent-Leie


Vespaclub Gent-Leie

Aanbevolen berichten

Op 11 november 2014 is het weer zover. Dan gaat reeds voor de zevende keer de Klaprozenrit door.

We starten STIPT om 10u00 op de Grote Markt van Kortrijk richting Westhoek. Vanaf 9u30 zal er iemand aanwezig zijn van de club.

Vanuit Gent vertrekken we stipt om 8u00 aan het Shell tankstation van De Sterre (rond punt van: Voskenslaan, Krijgslaan, Oudenaardsesteenweg in Gent).

Met vriendelijke groeten,

het bestuur Vespa Club Gent-Leie

 

www.vespaclubgentleie.be 

 

Link naar reactie

Ook voor niet clubleden?

Ik heb gisteren vanuit vlierzele ( sint Lievens Houtem) ook toertje gedaan heen en terug diksmuide...zalig cruisen daar in de Westhoek.

Link naar reactie

Okay thx. Indien de vrouw het ziet zitten om Sint Maarten op te schuiven voor 1 dag (bij ons is het in de streek rond Aalst sint Maarten op,11/11 voor de kids en niet sint Nicolas) en de vespa gts niet verkocht is en t weer wat meezit zal ik met madam present zijn. Ik weet het als als als...

Link naar reactie

Ja man ja... Leg eens uit aan uw vrouw we gaan de kinderoren geen Sint Maarten geven (of de brave heer komt vandaag niet...hij kan niet overal zijn tegelijk!)

Er komt zaterdag iemand kijken naar mijn gts om te verkopen... Indien hij deze direct meeneemt, schiet enkel de px over. En oldie rit dan te doen met 2 op een px...pfff das me wat klein hoor!

Maar ik begrijp enigszins je reactie!

Link naar reactie
  • 2 weken later...

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...