Ga naar inhoud
Vespaforum.be

Carter Pakking Dringend


ice man

Aanbevolen berichten

Bij easyparts misschien...even tussenin,,,welke carterpakking bedoel je???,,,,want het eerste dat bij mij opkomt is,als je zoiets nodig hebt...ge goed aan het sleutelen bent ,,,,of het moest die zijn aan de kant van de oliekoelingsvinnen.

CHEERS

Link naar reactie

de vespa is in de garage en ze hebben geen carterpakking , is besteld en moet uit italie komen . . . . .ik dacht van als ik ze zelf kan kopen en hem aan de garage overhandig dan heb ik mijne vespa terug.easyparts heb ik gekekeken maar kan ze nie bestellen daar heb geen visa of mastercard. . . . .

het is de carterpakking aan de rechterkant achter de oliepeilstock. vloeibare pakking heb ik ook aan gedacht maar dan zit je met je garantie issue . . . . .

Link naar reactie

garage doet geen vloeibare moet de originele zijn i.v.m garantie enz. . . . .

 

het is de pakking achter de motorolie peilstock een pakking van nog geen 10 euro , ben er toch al iets meer dan een week aan het wachten. . . . . .

 

moet uit italie komen , was beter zelf na italie gereden was ik sneller hier , is da zo moeilijk om die pakking op te sturen , vespa bestaat al lang maar 

 

iets leveren duurt ook blijkbaar heel lang :)

Link naar reactie

heb amper ne week gereden , iets meer dan een gewacht voor de pakking , binnekort begint het te sneeuwen :-) hopelijk komt het voor 2015 binnen 

kan me al inbeelden hoe ze daar in italie tewerk gaan , op werk mijn collega en kameraad italiaan bij hem duurt ook alles lang :)

Link naar reactie
  • 1 maand later...

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...