Ga naar inhoud
Vespaforum.be

Malossi 4 Head Cilinder Kit Gts 300


Fendt 4 life

Aanbevolen berichten

  • 2 weken later...

De meeste mensen hier doen geen mototrische upgrades aan hun GTS behalve de uitlaat, vario-rolletjes en misschien de luchtfilter...

Daarvoor vraag je beter op Modern-Vespa forum of internationale forums (Engeland, US,...)

Link naar reactie

Bij ons in de club zit er iemand die enorm veel heeft gedaan aan zijn GTS 300...

Wat jij vraagt, zal hij ook wel gedaan hebben...

 

Ik zal er bij gelegenheid es achter horen ;)

 

Is gedaan in Geel...

Link naar reactie

Hhmm,,in that case zult ge moeten wachten,totdat de eerste revisies beginnen binnenstromen,want ik zou eigenlijk geen aanvaardbare reden kunnen bedenken om uwe standaard 300 ,, motorisch te beginnen upgraden!!,,,maar ik ga u zeker en vast niet tegenhouden...en euhmm ik ben ook wel een beetje nieuwsgierig ;))

CHEERS

Link naar reactie

 

Hhmm,,in that case zult ge moeten wachten,totdat de eerste revisies beginnen binnenstromen,want ik zou eigenlijk geen aanvaardbare reden kunnen bedenken om uwe standaard 300 ,, motorisch te beginnen upgraden!!,,,maar ik ga u zeker en vast niet tegenhouden...en euhmm ik ben ook wel een beetje nieuwsgierig ;))

CHEERS

Het klopt wel als men zegt dat de 300 wel vlot is ...maar net ietsje meer is ook wel plezant .

 

 

Bij ons in de club zit er iemand die enorm veel heeft gedaan aan zijn GTS 300...

Wat jij vraagt, zal hij ook wel gedaan hebben...

 

Ik zal er bij gelegenheid es achter horen

 

Is gedaan in Geel...

Thx Cult  !

Ik heb er al iets van opgevangen ...iemand bij VCK heeft er zulke kit opstaan.

 

 

De meeste mensen hier doen geen mototrische upgrades aan hun GTS behalve de uitlaat, vario-rolletjes en misschien de luchtfilter...

Daarvoor vraag je beter op Modern-Vespa forum of internationale forums (Engeland, US,...)

 Thx Speedracer !

Ik heb al wat research gedaan her en der o.a. op Modern ...ik vind alleen "weinig" van mensen met slechte/negatieve ervaringen die dergelijke kit hebben geplaatst .

Raar of niet ...

Link naar reactie

persoon die ik bedoel  heeft 15 PK extra op zijnen 300 ;)

 

Dat lijkt mij een erg groot verschil, gezien de standaard 300 maar 22Pk heeft en Malossi zelf 20% extra vermogen voorschrijft... Da's bijna een verdubbeling. Mag ik vragen hoe dit vastegteld werd?

Link naar reactie

hij heeft al het mogelijke eraan gedaan dat kan gedaan worden...

 

testbank in geel...

 

soit, voor mij moete mij ni geloven zenne..ik zeg maar wat die eigenaar vertelt...

Link naar reactie

 

hij heeft al het mogelijke eraan gedaan dat kan gedaan worden...

 

testbank in geel...

 

soit, voor mij moete mij ni geloven zenne..ik zeg maar wat die eigenaar vertelt...

 Niet van wakker liggen  Cult ... .je bijdrage was positief bedoeld !! ;)

Thx !

Link naar reactie

 

Bij ons in de club zit er iemand die enorm veel heeft gedaan aan zijn GTS 300...

Wat jij vraagt, zal hij ook wel gedaan hebben...

 

Ik zal er bij gelegenheid es achter horen

 

Is gedaan in Geel...

Ik heb vernomen dat deze Vespa te koop staat... . ?

Link naar reactie
  • 2 weken later...

 

Toevallig soms wat foto's genomen van de montage ?? En euhmm,kostenplaatje ben ik ook wel eens benieuwd naar ;)

CHEERS

Geen foto's ... .wel een rekening uiteraard !!! Elke hobby kost geld ieder maakt voor zichzelf uit wat hier aan uitgeeft  !

Link naar reactie

dik masjien Fendt zenne 300, ondanks de rodage toch een goede indruk achter gelaten bij mij, denk dat men volgende ook een 300 gaat zijn met zo'n kit, als ge weet dat ondanks de rodage ik toch érg vlot moest schakelen met de 1200 bandit die ook al niet meer echt origineel is dan weet ge al genoeg peins ik...

(en voor de mensen die het niet goed begrijpen : ja idd ik bedoel dan mits een rustige rijstijl met de moto, als ik men gas opendraai katapulteer ik natuurlijk wel weg ja)

Link naar reactie
  • 1 jaar later...

Ik zou niet aan zo.n malossi cilinder beginnen origineel is toch veel mooier. En dat beetje vermogens winst is volgens mij niet echt merkbaar. Vergeet niet dat je scooter geen drol meer waard is bij inruil... beter wachten en tzt een 350 aanschaffen in een hopelijk kortere versie. Alle veranderingen aan een scooter doen afbreuk aan het origineel. ...

Link naar reactie
35 minuten geleden, gtsSS zei:

Ik zou niet aan zo.n malossi cilinder beginnen origineel is toch veel mooier. En dat beetje vermogens winst is volgens mij niet echt merkbaar. Vergeet niet dat je scooter geen drol meer waard is bij inruil... beter wachten en tzt een 350 aanschaffen in een hopelijk kortere versie. Alle veranderingen aan een scooter doen afbreuk aan het origineel. ...

tja als jij erover zo denkt respecteer ik dat , maar dan moedde ook niet u remmen gaan upgraden naar brembo da is ook nie orgineel , ben er zeker van dat brembo uitstekend zal remmen lijkt mij toch dat jij alles origineel wilt houden en die brembo upgrade past daar wel niet in , is duidelijk zichtbaar dat dit geen orginele gts meer is en heeft geen drol meerwaarde bij verkoop! :) 

Link naar reactie

Klopt helemaal iemand.  Maar vind veiligheid belangrijker. En de originele remklauw kan ik met 5 minuten terugplaatsen. Een andere cilinder andere variorollen grotere velgen enz vind ik onder de noemer verkrachten van de scooter vallen.  De beste tunerbedrijven krijgen het niet voor mekaar om zo.n upgrade qua prestaties beter voor elkaar te krijgen geeft alleen maar problemen. 

Link naar reactie
11 minuten geleden, gtsSS zei:

Klopt helemaal iemand.  Maar vind veiligheid belangrijker. En de originele remklauw kan ik met 5 minuten terugplaatsen. Een andere cilinder andere variorollen grotere velgen enz vind ik onder de noemer verkrachten van de scooter vallen.  De beste tunerbedrijven krijgen het niet voor mekaar om zo.n upgrade qua prestaties beter voor elkaar te krijgen geeft alleen maar problemen. 

Dan heb jij je huiswerk niet gemaakt of onvoldoende kennis !

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...