Fendt 4 life Geplaatst: 4 oktober 2014 Delen Geplaatst: 4 oktober 2014 Ongetwijfeld zijn er hier (enkele) rijders die zo een kit hebben steken op hun 300GTS alsook al de nodige attributen die hiervoor nodig zijn Wat zijn jullie ervaringen hiermee? Is er echt een groot verschil tav origineel ? Link naar reactie
Fendt 4 life Geplaatst: 13 oktober 2014 Auteur Delen Geplaatst: 13 oktober 2014 Echt niemand...vrienden iemand,iemand in de club ofzo ? Link naar reactie
Speedracer Geplaatst: 13 oktober 2014 Delen Geplaatst: 13 oktober 2014 De meeste mensen hier doen geen mototrische upgrades aan hun GTS behalve de uitlaat, vario-rolletjes en misschien de luchtfilter... Daarvoor vraag je beter op Modern-Vespa forum of internationale forums (Engeland, US,...) Link naar reactie
Cult Geplaatst: 13 oktober 2014 Delen Geplaatst: 13 oktober 2014 Bij ons in de club zit er iemand die enorm veel heeft gedaan aan zijn GTS 300... Wat jij vraagt, zal hij ook wel gedaan hebben... Ik zal er bij gelegenheid es achter horen Is gedaan in Geel... Link naar reactie
DAXX Geplaatst: 13 oktober 2014 Delen Geplaatst: 13 oktober 2014 Ge kunt misschien beter eens beginnen bij mannen met nen 125 ipv nen 300 ,,,wss iets meer chance! CHEERS Link naar reactie
Fendt 4 life Geplaatst: 13 oktober 2014 Auteur Delen Geplaatst: 13 oktober 2014 Ge kunt misschien beter eens beginnen bij mannen met nen 125 ipv nen 300 ,,,wss iets meer chance! CHEERS 125 Dat is al lang passee Daxx !! Maar misschien rijden er daar inderdaad meer van rond ! Link naar reactie
DAXX Geplaatst: 13 oktober 2014 Delen Geplaatst: 13 oktober 2014 Hhmm,,in that case zult ge moeten wachten,totdat de eerste revisies beginnen binnenstromen,want ik zou eigenlijk geen aanvaardbare reden kunnen bedenken om uwe standaard 300 ,, motorisch te beginnen upgraden!!,,,maar ik ga u zeker en vast niet tegenhouden...en euhmm ik ben ook wel een beetje nieuwsgierig ) CHEERS Link naar reactie
Fendt 4 life Geplaatst: 13 oktober 2014 Auteur Delen Geplaatst: 13 oktober 2014 Hhmm,,in that case zult ge moeten wachten,totdat de eerste revisies beginnen binnenstromen,want ik zou eigenlijk geen aanvaardbare reden kunnen bedenken om uwe standaard 300 ,, motorisch te beginnen upgraden!!,,,maar ik ga u zeker en vast niet tegenhouden...en euhmm ik ben ook wel een beetje nieuwsgierig ) CHEERS Het klopt wel als men zegt dat de 300 wel vlot is ...maar net ietsje meer is ook wel plezant . Bij ons in de club zit er iemand die enorm veel heeft gedaan aan zijn GTS 300... Wat jij vraagt, zal hij ook wel gedaan hebben... Ik zal er bij gelegenheid es achter horen Is gedaan in Geel... Thx Cult ! Ik heb er al iets van opgevangen ...iemand bij VCK heeft er zulke kit opstaan. De meeste mensen hier doen geen mototrische upgrades aan hun GTS behalve de uitlaat, vario-rolletjes en misschien de luchtfilter... Daarvoor vraag je beter op Modern-Vespa forum of internationale forums (Engeland, US,...) Thx Speedracer ! Ik heb al wat research gedaan her en der o.a. op Modern ...ik vind alleen "weinig" van mensen met slechte/negatieve ervaringen die dergelijke kit hebben geplaatst . Raar of niet ... Link naar reactie
Cult Geplaatst: 13 oktober 2014 Delen Geplaatst: 13 oktober 2014 persoon die ik bedoel heeft 15 PK extra op zijnen 300 Link naar reactie
Speedracer Geplaatst: 13 oktober 2014 Delen Geplaatst: 13 oktober 2014 persoon die ik bedoel heeft 15 PK extra op zijnen 300 Dat lijkt mij een erg groot verschil, gezien de standaard 300 maar 22Pk heeft en Malossi zelf 20% extra vermogen voorschrijft... Da's bijna een verdubbeling. Mag ik vragen hoe dit vastegteld werd? Link naar reactie
Fendt 4 life Geplaatst: 13 oktober 2014 Auteur Delen Geplaatst: 13 oktober 2014 15 pk extra lijkt me idd ook teveel van het goede...20 tot 25% is haalbaar . Link naar reactie
Cult Geplaatst: 14 oktober 2014 Delen Geplaatst: 14 oktober 2014 hij heeft al het mogelijke eraan gedaan dat kan gedaan worden... testbank in geel... soit, voor mij moete mij ni geloven zenne..ik zeg maar wat die eigenaar vertelt... Link naar reactie
Fendt 4 life Geplaatst: 14 oktober 2014 Auteur Delen Geplaatst: 14 oktober 2014 hij heeft al het mogelijke eraan gedaan dat kan gedaan worden... testbank in geel... soit, voor mij moete mij ni geloven zenne..ik zeg maar wat die eigenaar vertelt... Niet van wakker liggen Cult ... .je bijdrage was positief bedoeld !! Thx ! Link naar reactie
Fendt 4 life Geplaatst: 20 oktober 2014 Auteur Delen Geplaatst: 20 oktober 2014 Bij ons in de club zit er iemand die enorm veel heeft gedaan aan zijn GTS 300... Wat jij vraagt, zal hij ook wel gedaan hebben... Ik zal er bij gelegenheid es achter horen Is gedaan in Geel... Ik heb vernomen dat deze Vespa te koop staat... . ? Link naar reactie
Fendt 4 life Geplaatst: 1 november 2014 Auteur Delen Geplaatst: 1 november 2014 Het kitje met alle nodige toeters en bellen(aandrijflijn) zit erop en dat scheelt toch wel een en ander t.a.v. origineel, en nu roderen,roderen aaarch !! Na het roderen de testbank op voor de fine tuning (zoals ze zeggen) ! Link naar reactie
DAXX Geplaatst: 2 november 2014 Delen Geplaatst: 2 november 2014 Toevallig soms wat foto's genomen van de montage ?? En euhmm,kostenplaatje ben ik ook wel eens benieuwd naar CHEERS Link naar reactie
Fendt 4 life Geplaatst: 2 november 2014 Auteur Delen Geplaatst: 2 november 2014 Toevallig soms wat foto's genomen van de montage ?? En euhmm,kostenplaatje ben ik ook wel eens benieuwd naar CHEERS Geen foto's ... .wel een rekening uiteraard !!! Elke hobby kost geld ieder maakt voor zichzelf uit wat hier aan uitgeeft ! Link naar reactie
les Geplaatst: 5 november 2014 Delen Geplaatst: 5 november 2014 dik masjien Fendt zenne 300, ondanks de rodage toch een goede indruk achter gelaten bij mij, denk dat men volgende ook een 300 gaat zijn met zo'n kit, als ge weet dat ondanks de rodage ik toch érg vlot moest schakelen met de 1200 bandit die ook al niet meer echt origineel is dan weet ge al genoeg peins ik... (en voor de mensen die het niet goed begrijpen : ja idd ik bedoel dan mits een rustige rijstijl met de moto, als ik men gas opendraai katapulteer ik natuurlijk wel weg ja) Link naar reactie
Fendt 4 life Geplaatst: 5 november 2014 Auteur Delen Geplaatst: 5 november 2014 yup, is 4 sale Heb hem zien staan ..ferm gerief !! Link naar reactie
gtsSS Geplaatst: 23 januari 2016 Delen Geplaatst: 23 januari 2016 Ik zou niet aan zo.n malossi cilinder beginnen origineel is toch veel mooier. En dat beetje vermogens winst is volgens mij niet echt merkbaar. Vergeet niet dat je scooter geen drol meer waard is bij inruil... beter wachten en tzt een 350 aanschaffen in een hopelijk kortere versie. Alle veranderingen aan een scooter doen afbreuk aan het origineel. ... Link naar reactie
ice man Geplaatst: 23 januari 2016 Delen Geplaatst: 23 januari 2016 35 minuten geleden, gtsSS zei: Ik zou niet aan zo.n malossi cilinder beginnen origineel is toch veel mooier. En dat beetje vermogens winst is volgens mij niet echt merkbaar. Vergeet niet dat je scooter geen drol meer waard is bij inruil... beter wachten en tzt een 350 aanschaffen in een hopelijk kortere versie. Alle veranderingen aan een scooter doen afbreuk aan het origineel. ... tja als jij erover zo denkt respecteer ik dat , maar dan moedde ook niet u remmen gaan upgraden naar brembo da is ook nie orgineel , ben er zeker van dat brembo uitstekend zal remmen lijkt mij toch dat jij alles origineel wilt houden en die brembo upgrade past daar wel niet in , is duidelijk zichtbaar dat dit geen orginele gts meer is en heeft geen drol meerwaarde bij verkoop! Link naar reactie
gtsSS Geplaatst: 23 januari 2016 Delen Geplaatst: 23 januari 2016 Klopt helemaal iemand. Maar vind veiligheid belangrijker. En de originele remklauw kan ik met 5 minuten terugplaatsen. Een andere cilinder andere variorollen grotere velgen enz vind ik onder de noemer verkrachten van de scooter vallen. De beste tunerbedrijven krijgen het niet voor mekaar om zo.n upgrade qua prestaties beter voor elkaar te krijgen geeft alleen maar problemen. Link naar reactie
gtsSS Geplaatst: 23 januari 2016 Delen Geplaatst: 23 januari 2016 Iemand moet zijn iceman..en de rem heb ik zwart gespoten zo.n geel ding vind ik geen gezicht Link naar reactie
Fendt 4 life Geplaatst: 23 januari 2016 Auteur Delen Geplaatst: 23 januari 2016 11 minuten geleden, gtsSS zei: Klopt helemaal iemand. Maar vind veiligheid belangrijker. En de originele remklauw kan ik met 5 minuten terugplaatsen. Een andere cilinder andere variorollen grotere velgen enz vind ik onder de noemer verkrachten van de scooter vallen. De beste tunerbedrijven krijgen het niet voor mekaar om zo.n upgrade qua prestaties beter voor elkaar te krijgen geeft alleen maar problemen. Dan heb jij je huiswerk niet gemaakt of onvoldoende kennis ! Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Gearchiveerd
Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.