Ga naar inhoud
Vespaforum.be

Gts300 Gaat Niet Hard Genoeg


geertvespa

Aanbevolen berichten

ik ga mijne gps ook er eens aanhangen en vergelijken... rijdt er nog iemand zijne GTS 300 SS tot tegen de toerentalbegrenzer ?  Ik moet wel zeggen 90 procent van mijn kilometers zijn (na stukske normale weg) volgas op de autostrade (en hoe harder ge gaat, hoe stabieler, zelfs met een hand aan het stuur).  Ga eens kijken tegen welke reële snelheid de begrenzer opspringt.

Link naar reactie

Soms rij ik wel eens tot aan de snelheidsbegrenzer met mijn GTS 300 SuperSport..

Op GPS staat dan het cijfer 134 km/h.. op de teller lees ik 145 km/h..

Dit is wel slechts twee keer gebeurd (wind mee en lichtjes bergaf), momenteel haal ik snelheden op GPS tussen 128 en 132 km/h.

Link naar reactie
  • 1 maand later...

als uw vespa maar 115 op de teller haalt zou ik eerst op zoek gaan naar het probleem alvorens met een lambda emulator of iets dergelijks te gaan experimenteren. Want 115 op de teller is abnormaal traag. Naar de dealer ermee

Link naar reactie
  • 1 maand later...

De ene zijn bloed kookt en verlangt steeds meer en kickt erop om nog sneller te gaan . . . . .

 

en ander denkt 10x na piekert constant over alles . . .  en als dit gebeurt, wat als dat gebeurt , stel u voor als dit zou gebeuren  . . . . .

 

gene zever als mijn vespa 200 zou gaan ik zou ermee peren punt uit . als ge al geen 100 durft te rijden vind ik beter da ge met de fiets moet gaan rijden .

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...