Ga naar inhoud
Vespaforum.be

Gts300 Gaat Niet Hard Genoeg


geertvespa

Aanbevolen berichten

Snap ni als traag niet genieten is voor jou, je dan met een 250 cc Vespa bolt. Er zijn motoren genoeg doe over de grens van 300Km/u kunnen. Maar dat zal dan vast weer te snel zijn voor jou denk ik. Mvg

Link naar reactie

1 Ik vind ene GTV een schoon modelleke

2 ik kan niet schakelen met ne moto

3 nieuwe modellen, lees vanaf 1995, van gewone moto's vind ik lelijk.

4 de modellen die ik wel mooi vind zijn de licht (Suzuki VanVan) of te zwaar Honda CB1100.

5 Ik zoek een retro model scrambler 400, max 500 cc.

6 ik haat het jachtige leven, maar dat beeske inside-me laat me niet gerust...traag rijden krijg ik zenuwen van...damn

Link naar reactie

Wat verlangt u van u scooter mij maakt de snelheid niet veel uit. Vandaag weer een toerke gemaakt op mijnen GTS gemiddeld 80 km per uur gereden en lekker dat dat was.

Snelheid tja vroeger altijd heel hard gereden op mijn motors maar wat zie je dan nog van de omgeving niks meer. ook al een paar keer mijn motor in de prak gereden en dat kost een paar centen dat beloof ik u. En heel vaak nieuwe banden moeten kopen.

 

Maar nu lekker toeren is vele malen prettiger.

Link naar reactie

 

rijbewijs, welk rijbewijs, heb je een rijbewijs nodig voor een motor? Oeps, dan moet ik wel met mijn Vespake blijven tuffen...

 

Voor een vespaken van meer dan 125cc (als ge al een tijdje je autorijbewijs hebt behaald) hebt ge ook een motorijbewijs nodig...

 

Komde gij van Mars misschien?  :)

 

Groetjes, nero.

Link naar reactie

Ja die Moto Guzzzi, mooi,, beke zwaar in gewicht en redelijk lang.

Yamaha SR400, te licht

 

rijbewijs, welk rijbewijs, heb je een rijbewijs nodig voor een motor? Oeps, dan moet ik wel met mijn Vespake blijven tuffen...

 

Toch eens checken op dit forum, daar is al redelijk wat over gepost... :-)

Link naar reactie

mijn excuses, kon het niet laten, ik heb een rijbewijs van toen de kippen nog tanden hadden, in die goede ouwe tijd ging je voor je rijbewijs en daarmee mocht je met alles rijden wat minder dan 5 wielen had.Heb dus wel een motorrijbewijs, maar nooit op een motor met vitessen gereden.

 

Ik begrijp wel dat jullie kunnen genieten van rustig rijden, maar, niet iedereen is hetzelfde. Zelfs al had ik de tijd, dan nog moet dat beeske vooruit gaan... 

Link naar reactie

Djesus, gisteren op een vlak stuk weg 115 op de teller gedaan, GTV 250, ik denk toch dat ik 115 zag, van de schirk durfde ik zelfs mijn ogen niet bewegen...

 

En jullie rijden nog meer? Hebben jullie zijwieltjes?  

hier heb je schrik en nu wil je meer :) kan nie meer volgen !

Link naar reactie

zoek eens achter een honda NC750X DCT, motor (hoogpoterke), licht, 17" wielen(balans etc), scooter motor 750cc 54pk 2 cilinder, verbruik 3.2 - 3.5l, topsnelheid +-170kmh, 0-100 +-5.5sec en last but not least een DCT dubbel koppelings systeem zoals de DSG van audi etc.

volautomaat dus...

 

prijzen met DCT en korting zonder andere opties rond de 6500€ nieuw met garantie.

Link naar reactie

zoek eens achter een honda NC750X DCT, motor (hoogpoterke), licht, 17" wielen(balans etc), scooter motor 750cc 54pk 2 cilinder, verbruik 3.2 - 3.5l, topsnelheid +-170kmh, 0-100 +-5.5sec en last but not least een DCT dubbel koppelings systeem zoals de DSG van audi etc.

volautomaat dus...

 

prijzen met DCT en korting zonder andere opties rond de 6500€ nieuw met garantie.

die honda past niet bij zijn bubble helm  :D moet een retro look zijn 

Link naar reactie

wel, ge hebt nog de "S" versie(naked look) en de "integra" versie...

 

de integra is een scooter maar met niks van bagage ruimte, frame, ophanging, wielen, motor zijn bij de 3 motoren identiek alleen hebt ge bij de X en de S een hogere zitpositie EN bergruimte en zelfs nog meer als bij een vespa.

 

scoort bij iedereen over de hele wereld dik goeie punten op alle vlakken, in mijn ogen de enigste optie voor de topicstarter want wat hij omschrijft is eigenlijk de honda die ik hier vermeld en minder de vespa die hij nu heeft of hij moet met dat ""probleem"" leren leven zou ik perzoonlijk gezien zeggen...

Link naar reactie
  • 4 weken later...

mijn standaard GTS 300 super  van 2014 met 4500km op de teller gaat ook maar 115 op de teller op een stuk weg van 2.5 km vlakke weg was me aan het afvragen met een leovinci uitlaat gaat het misschien beter

Link naar reactie

zou het niet weten wat de  leovinci presteert maar met de akrapovic ree de mijne op topsnelheid in het begin 10 km/h minder.

 

 

ondertussen rijd hij 107 duurt wel iets langer . bergaf of als ik geen wind tegen heb dan haalt hij de 110 amper nog  wel met kleine smoke windscherm en voorheen  had ik geen smoke scherm .

 

Link naar reactie

Ik heb deze week nog is op een standaard GTS 300 gereden... . wat me fel opvalt is de gas respons ...(het koppel ,hernemingen, loom ..amai)topsnelheid valt best mee maar maakt mij persoonlijk niet veel uit . Ieder zijn meug ..vespa rijden is en blijft super onder welke omstandigheden dat ook mag zijn !!!

Link naar reactie

zou het niet weten wat de  leovinci presteert maar met de akrapovic ree de mijne op topsnelheid in het begin 10 km/h minder.

 

 

ondertussen rijd hij 107 duurt wel iets langer . bergaf of als ik geen wind tegen heb dan haalt hij de 110 amper nog  wel met kleine smoke windscherm en voorheen  had ik geen smoke scherm .

oei verkeerde topic :) 

Link naar reactie
  • 2 maanden later...

hey wespen,

just op de E314 130 op de teller met nen 300 gts met halfhoog scherm en koffer das meer as hard genoeg

neeje das te hard met die klein wielkes. Ik snap echt nie waarom je met ne vespa zo snel wil rijden da is

daar nie voor gemaakt, ik heb het just es gedaan maar da gaat dan ook éénmalig zijn zunne. koop u dan iet

anders da daar wel voor gemaakt is, nen harley of zo

grtz domi

Een nuttig antwoord...Vespa die 130 op teller doet, is meer dan voldoende...anders nen Duc aanschaffen...

Link naar reactie
  • 2 weken later...

Mijnen teller is vaak ook wat te enthousiast. Als ik voorbij borden rij die aangeven hoe snel ik rij, geeft mij teller altijd 10% meer dan effectieve snelheid. 

Op de autostrade haal ik 130-140, afhankelijk van wind.

Heb wel mijn lucht-bak wat 'getuned', namelijk binnenin de luchtingang wat ruimer gemaakt.

Ook Dr Pulley rollekes ingestoken, maar die zorgen vooral voor acceleratie. Windscherm hangt er bij mij ook op, en ik ben ne grote (1m93 dus ik zit redelijk hoog op mn zadel)

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...