Ga naar inhoud
Vespaforum.be

Gts300 Gaat Niet Hard Genoeg


geertvespa

Aanbevolen berichten

ik heb mij een 2de hands (2000km) gts300 super sport aangeschaft.

deze is voorzien van een akrapovic uitlaat, malossi luchtfilter inlay en lambda emulator (malossi)

topsnelheid op kilometerteller is "slechts" 120km/u, optrekken doet hij geweldig goed.

mijn vorige gts 250 reed op de teller echter 130. deze had een top box en klein windscherm.

Kan dit verschil enkel aan dat windscherm liggen of moet ik verder zoeken?

scooter heeft wel lang stilgestaan

Link naar reactie

ik heb mij een 2de hands (2000km) gts300 super sport aangeschaft.

deze is voorzien van een akrapovic uitlaat, malossi luchtfilter inlay en lambda emulator (malossi)

topsnelheid op kilometerteller is "slechts" 120km/u, optrekken doet hij geweldig goed.

mijn vorige gts 250 reed op de teller echter 130. deze had een top box en klein windscherm.

Kan dit verschil enkel aan dat windscherm liggen of moet ik verder zoeken?

scooter heeft wel lang stilgestaan

mijne 125 GT gaat ook 125 km/u op de teller hoe komt het eigelijk dat die zwaardere 250-300 ni sneller lopen?

waarom extra geld spenderen als ge me nen 125 even snel zijt?!

Link naar reactie

ge moet voor de grap is een paar keer uit stilstand vertrekken.bv op de Scheldelaan ;),,en dan volle bak gaan...laat maar iets weten wat uw bevindingen zijn ,,,btw er staat een begrenzer op,,eens kijken of ge die kunt triggeren.

 

CHEERS

 

ps;tot morgen 

Link naar reactie

Die tellers vertrouw ik voor geen haar,,,één van de redenen dat ik volledig digitaal ben gegaan.

En als nen 125 even snel rijdt als nen 300,, beide met fabrieksafstellingen,moet ik persoonlijk nog meemaken,,,btw als ge het forum erop naleest,zult ge kenners tegenkomen,die met data aantonen,hoe snel nen 125 wel is,,,maar soit,,,willen we zeker zijn zullen we den test zelf eens moeten doen hé ;)

CHEERS

Link naar reactie

Die tellers vertrouw ik voor geen haar,,,één van de redenen dat ik volledig digitaal ben gegaan.

En als nen 125 even snel rijdt als nen 300,, beide met fabrieksafstellingen,moet ik persoonlijk nog meemaken,,,btw als ge het forum erop naleest,zult ge kenners tegenkomen,die met data aantonen,hoe snel nen 125 wel is,,,maar soit,,,willen we zeker zijn zullen we den test zelf eens moeten doen hé ;)

CHEERS

dat zeg ik ook niet he daarom zeg ik ook OP DE TELLER op gps kan je er nog eens 8 km/u aftrekken

Dit zijn ook maar men eigen bevindingen he mijne is ne carbu versie en genen injectie zal ook wel schelen

 

zal wel eens een filmpje maken voor de non believers en volgens mij zijn dat de 250 en 300 rijder die het precies niet kunnen hebben dat de mijne 

125 km/u op de TELLER rijd!en die van hun niet veel harder ...

Link naar reactie

Beste vriend,,,al rijdt die van U,,250km/h op den teller,,dat intresseert mij geen fluit,,,wat mij wel intresseert is uw veronderstelling dat nen 125 even snel rijdt als nen 300,,,,,,,,, en hoe ga je dat testen...door gewoon naast elkaar te rijden en uwe teller afplakken.

CHEERS

Link naar reactie

Beste vriend,,,al rijdt die van U,,250km/h op den teller,,dat intresseert mij geen fluit,,,wat mij wel intresseert is uw veronderstelling dat nen 125 even snel rijdt als nen 300,,,,,,,,, en hoe ga je dat testen...door gewoon naast elkaar te rijden en uwe teller afplakken.

CHEERS

veronderstel da jij ook met nen  300 rijd wa is u topsnelheid op u kilomotrikske?

Link naar reactie

volgens mij,snapt ge het niet hé...begint u niet te focussen op kilometrikskes,,,maar doe gewoon de realtime test en daarna kunt ge u volledig laten gaan over heel diene cinéma van kilometriekskes,,en ik heb zo'n donkerbruin vermoeden dat ge met uw aandrijflijn hebt zitten spelen,,dus standaard gaat hem ook niet zijn hé!!,,,dus in uw euforie dat ge hem wa beter hebt laten acceleren,,,nu nog beginnen verkondigen dat ge even snel rijdt,kan ik nog begrijpen,,,ik ben dan ook iemand met mensenkennis hé,,maar ook iemand dat de puntjes op de i zet...dus stopt nu met die zever totdat er iemand wel degelijk diene test heeft gedaan,,liefst met die van U erbij en daarna gaan we nog eens een klappeke doen,,, ik zal nog nen hint geven,,,een tijdje geleden hier op het forum is er eens een discussie geweest wie de snelste zou zijn nen 125 met nen v4 mallosi of nen standaard 300,,deze discussie leek mij wel legitiem,,,maar alleen maar wa aan uw gewichtjes prullen,niet,,,snappie,,en ik baseer mij dan ook op de data gegeven door iemand dat daar serieus met aan het spelen is geweest.

 

CHEERS

Link naar reactie

... ... ... ... ... "tjoen" jij maar verder je "auven bak" op, zodat je niet altijd moet staan gapen naar de achterlichten van een 300... ..

Voor uw achterlicht te kunnen zien moet ge er wel eerst me buiten komen hé... zoals volgende week in Genk.  Dan doet ge nog iets nuttig ook. :)

 

Groetjes, nero.

Link naar reactie

Wat als moest blijken dat het verschil tussen een GTS125 en een 300 alleen stickertuning zou zijn? :D

 

Groetjes, nero.

Dat ontbrak er nog aan...de Nero,dat zich komt moeien...maar soit,,,op één of andere manier,,weet ik als nero zich moeit met de zaak,,de harde realiteit wordt omgezet,naar laat ons zeggen,,,,,,een smakelijk tooggesprek...ik doe mee ,,,, oh ja ik had hier met gemak een popcorntopic van kunnen maken,,,maar we zitten niet in den chitchat he,,,dus we blijven serieus,,,of toch een beetje dan

CHEERS

Link naar reactie

Eindelijk nog es tupperwaremannen(vrouwen) onder mekaar, jij nie zunne Nero, jij bent slimmer .  Soit ik rijd met nen 300 gts van 2014 met half windscherm en topkoffer, allemaal veur jeanetten volgens sommigen, en da spulleke rijdt goe zo goe dat ik m int weekend op zen (haar) zij gelegd heb :(  e bekke hevig in de bocht en hadden ze daar toch wel ne kruiwagen steentjes uitgekapt :angry: ... ze  durven nog al, dus ja weer kosten... . ma het voornaamste... zelf had ik niets...dankzij beschermende kledij!!!!!! Awel hé die doet 125 a 130 op de kilometerteller op de autostrade en das meer as hard genoeg op die 2 klein wielekes.

grtz

dominique 

Link naar reactie

even snel bekeken,,

 

Fendt 4 life heeft een foutemarge van ongeveer 10% en U heeft er één van 4%,,,,,blijkbaar kunt ge die GPS'n ook tunen dan ;),,,,trouwens,,,zo'n kleine foutemarge als die van U ,vindt ge zelfs niet terug in de meeste wagens.

 

Rest my case,,,gewoon uittesten diene handel

 

CHEERS

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...