Ga naar inhoud
Vespaforum.be

Vespa Px125 Upgrade


Kling

Aanbevolen berichten

Beste Vespa Forumgangers:),

 

Na enkele maanden op mijn zwarte Vespa 125px te hebben rondgereden en 700 km ( Dank u slecht weer ) te hebben voltooid ben ik klaar voor een upgrade.

Ik heb het forum even doorlopen en verschillende websites bezocht ( SIP , vespa tuning , etc .. ) maar ik ben nu niet meteen de meest handige of Wizzkidd te noemen mbt mechanica etc..

 

Wat raden jullie mij aan als eerste upgrade ?

 

- Mijn Vespa dealer zei iets van nieuwe sproeiers en een andere uitlaat voor wat meer performance. Ik zou graag het typisch vespa 'brom' geluid behouden maar het geluid mag altijd wat krachtiger/luider.

 

- Raden jullie mij White wall banden aan ?

- ZIjn er ook zwarte velgen te verkrijgen  ?

 

Alvast van harte bedankt voor de ongetwijfelde vele leuke antwoorden :)

 

groetjes

 

Kling

Link naar reactie

Whitewalls: tot nu toe nog geen goede ervaring mee, zeker niet op het natte. Op mijn scooters komen ze niet!

Mijn betrouwbare PX150 setup:

Katalysator vervangen door SIP road 2

Polini venturi luchtfilter, sproeier 110 maar denk dat ik naar 108 ga gaan.

Pinasco cylinderkop ( recup van een vastgelopen Pinasco cylinder)

Getest op en af Mantova , over de Grand Saint-Bernaard en vol gas door de Po-vlakte bij 44°c.

Link naar reactie

white walls? neen bedankt!

ikzelf heb een sito+ gestoken, grotere sproeier en da bolt lekker. Domme kat is er af en trekt al veel beter door. Gisteren nog net over de 100km/h op de teller zien verschijnen. Niet slecht voor een standaard 125ccke.

Op meer dan dat hoef je ook niet te hopen. Als je meer wil steek je best een 177 dr kitje ofzo...

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...