Ga naar inhoud
Vespaforum.be

We Zijn Weer Vertrokken....


nero

Aanbevolen berichten

wederom geniale stuff van Bart De Pauw! ik begrijp niet dat sommigen echt zaten te wachten op een écht reisverslag van punt a naar b!!

 

"da's volgens mij nen Arcomet jom!" zalig!

Link naar reactie

Bij Humo scoort het programma toch goed...

http://www.humo.be/tv-reviews/314281/tv-review-de-biker-boys-op-een

 

Vind Humo eigenlijk al lang geen referentie meer. Ik heb ooit het advies van Humo gevolgd en de bioscoop gekozen om naar de film "Hudsucker Proxy" te gaan kijken. Ik ben na een half uur opgestapt wegens ongekend saai en echt geen spek voor mijn bek. Dan besteed ik mijn tijd liever aan andere dingen.

Link naar reactie

wow, das al meer dan 20 jaar geleden !  én dat neem je Humo nog steeds kwalijk ?!?  :blink:

zoals bij alle magazines / kranten / online blogs is het de schrijver/auteur van de recensie die zijn mening geeft & niet het magazine

ben reeds 30 jaar Humo lezer & kan me ook niet altijd vinden in de recensies van films / boeken en dergelijke

het zou maar saai zijn op deze aardbol als iedereen dezelfde mening zou hebben niet ?

Link naar reactie

Ik vind het wel goed. Lekker lachen, maar je moet de humor van Bart wel snappen.

Ze zijn een parodie van zichzelf. Eigenlijk willen de ze de bende van Wim zijn maar ze zijn in alles minder (Vespa vs motor), (drinken ipv cultuur) etc.

Luv it!

Ps quote van de dag: ik heb zojuist on mijne eigen mond gekotst

K

Link naar reactie

wow, das al meer dan 20 jaar geleden !  én dat neem je Humo nog steeds kwalijk ?!?  :blink:

zoals bij alle magazines / kranten / online blogs is het de schrijver/auteur van de recensie die zijn mening geeft & niet het magazine

ben reeds 30 jaar Humo lezer & kan me ook niet altijd vinden in de recensies van films / boeken en dergelijke

het zou maar saai zijn op deze aardbol als iedereen dezelfde mening zou hebben niet ?

 

Kwalijk nemen? Nee hoor, absoluut niet. Prima toch dat mensen andere meningen kunnen en mogen hebben, het zouden hier anders akelige toestanden worden in België...

Ik wilde gewoon even aangeven dat Humo niet moet gezien worden als "de handleiding voor wat goede TV is en wat niet", dat bepaal ik liefst zelf.

 

BTW: ik heb gisteren aflevering 2 (opname) en aflevering 3 gekeken. Aflevering 2 vond ik heel goed en 3 iets minder. Ik ga blijven kijken.

 

Ik vind het vooral erg sterk dat De Pauw zichzelf op een originele manier weet neer te zetten. (Het Geslacht De Pauw revisited)

Link naar reactie

Ik wilde gewoon even aangeven dat Humo niet moet gezien worden als "de handleiding voor wat goede TV is en wat niet", dat bepaal ik liefst zelf.

 

Een evidentie imo.

Sterk programma waar bepaalde televisie-programma's op de korrel genomen worden op een ludieke, niet persoonlijk kwetsende manier. Zo hoort het.

Link naar reactie

Ik vind het wel goed. Lekker lachen, maar je moet de humor van Bart wel snappen.

Ze zijn een parodie van zichzelf. Eigenlijk willen de ze de bende van Wim zijn maar ze zijn in alles minder (Vespa vs motor), (drinken ipv cultuur) etc.

Luv it!

Ps quote van de dag: ik heb zojuist on mijne eigen mond gekotst

K

en nieuwe quote, "ik had een bijna drugs ervaring"

Link naar reactie

Met die laatste mag en kan je het niet vergelijken maar 'k vind het eigenlijk ook wat slap. Ik ben/was er wel voor maar mijn mondhoeken hebben gisteren eigenlijk niet bewogen. 't begon op het randje na te vervelen... 'k ga wel blijven kijken bij gebrek aan beter ;-)

Link naar reactie

Met die laatste mag en kan je het niet vergelijken maar 'k vind het eigenlijk ook wat slap. Ik ben/was er wel voor maar mijn mondhoeken hebben gisteren eigenlijk niet bewogen. 't begon op het randje na te vervelen... 'k ga wel blijven kijken bij gebrek aan beter ;-)

Voila, blijven kijken en hopen op beter. Maar het was gisteren gewoon bij momenten saai, karikaturaal en voorspelbaar. Je mag het niet vergelijken met de Bende van Wim, daar is het net een parodie op.

Link naar reactie

Denk dat het probleem is dat elke aflevering bijna het zelfde scenario heeft, Jocke en Benji gaan voor "dolce far niente" en Berre slooft zich uit om een deftig scenario af te leveren. Afknapper voor mij is zijn video boodschap op het einde van de dag, zo afgezaagd.

De overacting van Géne Bervoets heeft er zeker geen goed aan gedaan.

Haldis daarentegen is het van het, "k'moet efkes, terug ben iets vergeten" zijn kieken, grandioos.

Dus we blijven kijken en eigenlijk nog zo slecht niet in vergelijking met al de andere rommel die er op TV te zien is.

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...