Ga naar inhoud
Vespaforum.be

Aanbevolen berichten

over geldklopperij gesproken, wat dacht je van het A rijbewijs halen!

eerst theorie, dat valt mee. dacht een 14 euro

dan 9 uur les, een dikke 800 euro, maar kom het kan voor velen geen kwaad om wat ervaring op te doen.

dan examen op oefenterrein, 14 euro, indien geslaagd kan je naar het gemeentehuis voor een voorlopig rijbewijs, 24 euro...

1 maand later mag je nog eens examen op de openbare weg gaan doen, 50 euro, indien geslaagd mog je nog eens naar het gemeentehuis voor opnieuw een rijbewijs, nog eens 24 euro...

En dan spreek ik nog over de goedkoopste manier, en van den eerste keer geslaagd.

grtzzz

Link naar reactie

:)  Maar je hebt natuurlijk gelijk, het blijft een heel dure grap voor je rijbewijs. Wat mij betreft mogen ze voor elke categorie ook 125cc een motorrijbewijs invoeren, maar dan moet die prijs heel fel omlaag.

 

Back on topic, ik heb mijn nummerplaten twee jaar thuis liggen gehad en daarna terug verzekerd. Nooit iets van gehoord.

Link naar reactie

over geldklopperij gesproken, wat dacht je van het A rijbewijs halen!

eerst theorie, dat valt mee. dacht een 14 euro

dan 9 uur les, een dikke 800 euro, maar kom het kan voor velen geen kwaad om wat ervaring op te doen.

dan examen op oefenterrein, 14 euro, indien geslaagd kan je naar het gemeentehuis voor een voorlopig rijbewijs, 24 euro...

1 maand later mag je nog eens examen op de openbare weg gaan doen, 50 euro, indien geslaagd mog je nog eens naar het gemeentehuis voor opnieuw een rijbewijs, nog eens 24 euro...

En dan spreek ik nog over de goedkoopste manier, en van den eerste keer geslaagd.

grtzzz

Gu uw rijbewijs in Marokko halen.. combineer het met een reisje naar agadir.. en als ge terugkomt laat het hier omzetten hé.. er zijn nog mensen die dat doen hier in den belgiek... ( Dik knipoog)  kost daar bijna niks  hihi.. of.. moette daar de "dubbele nationaliteit" voor hebben.. allee al goe da hier in den belgiek iedereen "gelijk voor de wet " is hé  LOL!!!

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...