Ga naar inhoud
Vespaforum.be

Exhaust -Bgm Pro Bigbox- Vespa Px200, Rally200


Fireball

Aanbevolen berichten

Woohoo,

 

Gisteren kreeg ik een leuke verassing in de bus.  Begin mei had ik een Bigbox besteld maar deze waren uitverkocht en er was geen nieuws over wanneer ze terug zouden binnenkomen.  Ik had de bestelling maar open gelaten in blijde verwachting.  Ze zijn iets duurder dan een SIP Road 2 maar worden wel geleverd met Viton bussen om de aansluiting tussen uitlaat en motor passend te maken.

Ben benieuwd naar de prestatie en het geluid versus de Sip Road.  Morgen proberen hem er onder te hangen.

 

Link naar reactie
  • 1 maand later...

De nieuwe uitlaat is inderdaad al een tijdje gemonteerd.  Helaas heb ik niet echt een vergelijk vermits ik de motor gedowngrade heb van 28mm PHBH naar SI24.  De vespa is dus veel makker geworden dan de vorige setup.  Ik heb tussenin nog even getest met een SI26/26 G, maar die kreeg ik niet behoorlijk afgesteld.  Het verschil in carbu maakt een groter verschil dan ik had verwacht.

 

Nu even de uitlaat sip vs bgm: in ralenti is de sip stiller denk ik, de bgm blijft vrij hard knallen.  Als je de gas open draait denk ik dat de sip luider wordt dan de BGM.

De tijd dat ik met de SI26 heb geprobeerd, leek de prestatie mij even goed als bij de SIP + 28mm phbh. 

Als er dus iemand ervaring heeft met de afstelling van die SI26/26 g hoor ik het graag.

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...