Ga naar inhoud
Vespaforum.be

Retro Scooter Tour - Dendermonde - 03/08


cortez

Aanbevolen berichten

Zondag 3 Augustus organiseren we met City Sounds een Retro Scooter Tour. Dit is een onderdeel van onze jaarlijkse Zomerbar in het centrum van Dendermonde. Met onze tour rijden we doorheen Dendermonde en het denderland. We maken er geen only Vespa tour van, maar richten vooral op retro scooters (50 en 125 cc) - Bellas - Yamaha - Amigo - Cimatti - Cyrus - Flandria - Zundapp - Vespa - ...

 

Start en aankomt aan onze Zomerbar - Kerkstraat 28 (naast de grote markt/CC Belgica)

U zegge het voort,

 

C

 

retroscooters_web.png

 

 

https://www.facebook.com/events/269507686586978/

Link naar reactie

Ik begrijp niet dat die "plastic classics" altijd willen meerijden met die "ouwe krellen" : heel de weg die vieze" 2-takt smog" opsnuiven en om de haverklap moeten stoppen om een versleten en slecht onderhouden moteur op te lappen... ;)  :P  :D...en toch blijf ik oude Vespa's ongelooflijk mooi vinden  ;)

Link naar reactie

Ik begrijp niet dat die "plastic classics" altijd willen meerijden met die "ouwe krellen" : heel de weg die vieze" 2-takt smog" opsnuiven en om de haverklap moeten stoppen om een versleten en slecht onderhouden moteur op te lappen... ;)  :P  :D...en toch blijf ik oude Vespa's ongelooflijk mooi vinden  ;)

 

De 2taktdampen van Mantova knarsen nog steeds na tussen m'n tanden :D

Link naar reactie

@Senne begrijp ons niet verkeerd, maar richten ons echt op de retro scooters en niet op nieuwe scooters. Volgend jaar gaan we een aparte tour organiseren voor elke type scooter, maar dit jaar willen we enkel retro en oldtimer scooters op de rond rit. Niet enkel Vespas natuurlijk :)

Als je dan toch al een nieuwe Vespa hebt, op zoek gaan naar een oldi voor de collectie he

Link naar reactie

Vind ik een zeer goed argument, want probeer maar eens een goede betrouwbare, betaalbare  monteur te vinden in uw buurt.

Anderzijds, al doende leert men.

Link naar reactie

waarvoor dank ! de mijne rijd jammer genoeg misschien iets te vré reglementair & dus max 45 km/u op het vlakke

iets opgewarmd en zonder te remmen gaat die wel naar de 50, edoch bergop is dat een dikke ramp

waarschijnlijk ook te wijten aan mijn iets te omvangrijke omvang  :(

zie er naar uit !

Link naar reactie

Gaat geen probleem zijn hoor Freddy, je gaat gersut mee kunnen. Er zijn veel bochtjes op het parcour en ook veel stukken waar we maar 50 mogen. Ook ondanks de stukken in natuur gebied.. (oeps een tip)

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...