Ga naar inhoud
Vespaforum.be

Tripje Naar De Ardennen


TimDB

Aanbevolen berichten

Wij gaan van vrijdag tot maandag naar de Ardennen (Rochefort) en we twijfelen om dit met de vespa te doen.

Iemand enig idee hoelang het rijden zou zijn om tot daar te geraken vanuit Sint-Pieters-Leeuw?

 

Moest iemand tips hebben voor de route, laat maar iets weten. Ik ben wat routes aan het uitproberen op routeyou.com maar ben nog niet goed uit waar ik de tussenpunten best zet (Verplicht tussenpunt om de 25km)

 

Bedankt!

 

Tim

 

 

Link naar reactie

wij vertrekken vrijdag 09u tot maandag naar Rochehaut...vanuit Geel...met 24 Vespa's...

 

misschien komen we mekaar wel ergens tegen onderweg :)

Link naar reactie

ja, in 1 dag...we gaan rond 17 uur aankomen in Rochehaut...met tussenstops om te eten en te drinken uiteraard...

 

genieten gaan we doen, jullie ook daar !!

Link naar reactie

Hoi, zeker op 1 dag hoor. Vorig jaar een zalig weekendje gedaan: vertrek van een kameraad uit oostende, torhout, ingelmunster, deerlijk, vichte. Daar ben ik aangesloten. Richting Leuze, Ath, Nijvel, waar een vriend uit brussel ons opwachtte. Dan Namen, Dinant, Givet, Gedinne, Bievre en aankomst te Bouilon. De dag nadien nog doorgereden naar Orval en terug via Rochefort. Nadien terug dinant, namen, enz... 600kmtjes op 2 dagen. Mijn kameraad van oostende 700.

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...