Ga naar inhoud
Vespaforum.be

Carbone Schokdempers Gts 250


bass_lane

Aanbevolen berichten

Jow

 

Heb zopas nieuwe carbone schokdempers gestoken. Nu lijkt het voorwiel wel erg ver van het spatbord te komen door die nieuwe veer.

Als ik de oude originele demper naast de carbone zette, was de carbone ongeveer een centimeterje groter.

Iemand die dit ook al heeft ondervonden?

Is dit normaal? Zou dit voor problemen zorgen?

Achteraan lijken ze wel in orde. Ze voelen niet zo hard als de malossi's die bij ne maat van mij steken.

 

Graag wat reacties :)

 

Cheers!!!

 

 

post-13530-0-02615300-1404334144_thumb.j

Link naar reactie

hello

 

ik heb net dezelfde veer als jij van voor en vanachter de Malossi's heb wel gemerkt dat hij nu hoger van de grond is maar voor de rest ondervind ik er geen enkel probleem mee.  Ik vind het een veel betere veer als de originele. Hij duikt veel minder en tja hij is wel wat harder geveerd maar dat vind ik niet erg. Ik heb hem wel op de zachtste stand staan.

Wat zijn jou rij ervaringen?  Voel jij een verschil?

Link naar reactie

hello

 

ik heb net dezelfde veer als jij van voor en vanachter de Malossi's heb wel gemerkt dat hij nu hoger van de grond is maar voor de rest ondervind ik er geen enkel probleem mee.  Ik vind het een veel betere veer als de originele. Hij duikt veel minder en tja hij is wel wat harder geveerd maar dat vind ik niet erg. Ik heb hem wel op de zachtste stand staan.

Wat zijn jou rij ervaringen?  Voel jij een verschil?

 

Jow Mielu

 

Ik heb er nog niet mee gereden aangezien ik nog met rijlessen bezig ben om m'n rijbewijs te halen.

Ik heb wel ook het gevoel dat deze veel stijver is dan de originele veer...

Zal binnenkort m'n bevindingen hier posten.

 

Cheers

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...