Ga naar inhoud
Vespaforum.be

Startproblemen En Andere Problemen Px


krakpot

Aanbevolen berichten

Hey,zit met een vraagje.

 

Heb sinds kort startproblemen ...Scooter wil niet starten als vroeger .Als men wil starten moet men ne minuut starten en dan stilaan beetje gas geven zodat hij een beetje begint te pruttelen (prt,prt prt...vroem)Misschien wel debiel uitgelegd maar zo is het ;-)Als men dan uiteindelijk toch weg geraakt rijdt deze wel goed maar heeft enorm veel last van pingelen in hoge toeren(had hij daarvoor ook niet) :(

Heb bougie en kop al vervangen,andere carbu gestoken,ontsteking nagekeken,meermaals carbu afgesteld en niets helpt.

Heb precies wel opgemerkt dat als ik de naftkraan toezet deze nog altijd blijft lopen.

Zou het door een defect naftkraan kunnen komen dat ik deze problemen ervaar?(misschien half open blijven staan ofzo)

 

Een beetje help zou welkom zijn.Ik vervang niet graag onderdelen die niet stuk zijn :-)

 

 

vriendelijke groeten,

 

Tom

Link naar reactie
  • 4 weken later...

Heb originele carbu gereviseerd met nieuwe vlotternaald en alle dichtingen vervangen en probleem is opgelost,rijdt terug als een zonnetje en start alsof ie juist nieuw was.Spie en cdi was het niet.

Vriendelijke groeten en bedankt. B)

 

Tom

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...