Ga naar inhoud
Vespaforum.be

Aanbevolen berichten

Hallo iedereen

 

Ik heb eens een vraag, ik ben van plan een Vespa pk 50 XL te kopen. De brommer is in goede staat en men vraagt slechts 900 euro.

Nu mijn vragen:

- Er staat een 70cc kit op, hoe kan ik dit begrenzen ?

- De koper heeft een GVA aangevraagd en dat zou er deze week moeten zijn, is dit dan een orginele vespa en is deze dan gekeurd door vespa dat deze niet gestolen is want iemand vertelde me over nummers overkloppen etc..

 

Dus zou ik hiermee problemen krijgen of niet, alvast bedankt voor jullie hulp!

 

 

Dimi

Link naar reactie

Als je zelf niet zeker bent, misschien even verder kijken.

- begrenzen, vermoed ik een andere kit. Of misschien er nog manieren zijn, maar van 50 cc ken ik weinig.

 

Mocht je nog op zoek zijn, ik ken iemand die zijn pk 50 uit 1992 verkoopt, ik vermoed zelfde prijsklasse.

Als je interesse hebt pm me dan even, ik geef je dan contactgegevens door.

 

Grtz,

 

Arne

Link naar reactie

Als je GVA hebt, een koopovereenkomst met alle noodzakelijke elementen erop (even opzoeken) en het nummer in het frame ziet er niet raar uit, zit je wel safe hoor. 

 

Attest van verlies gva kan je normaal gezien enkel aanvragen als je scoot fysiek gecontroleerd is door de politie. Op dat moment 'zou' je zeker moeten zijn dat hij niet gestolen is in belgië of landen waarvan de gegevens bekend zijn bij de politie. 

 

Ik geloof ook niet dat Vespa belgië een gva geeft voor een vespa die niet origineel in België afgeleverd is. Dus ik zou me (zelfs al is het vespa) er dan niet te druk in maken. 

 

900 euro voor een PK is overigens geen opvallend lage prijs hoor. Ook niet per sé duur... maar in goede staat zijn ze ook wel goedkoper te vinden.

 

d

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...