Ga naar inhoud
Vespaforum.be

Vespa Club Neerpelt Presenteert: 6De Dommelrit


Rudi160GS

Aanbevolen berichten

Op zondag 20 juli 2014 organiseert Vespa Club Neerpelt (VCN) voor de 6de keer de Dommelrit.

Start evenement vanaf 10.30u. Deze duidelijk bepijlde rit voert u langs de mooiste plekjes van Noord-Limburg.

Meer informatie volgt later.

 

Groeten,

Rudi

Link naar reactie
  • 2 weken later...

post-4607-0-54644200-1403559574_thumb.jp

6e Dommelrit door Vespaclub Neerpelt

Vanaf 10.30u ontvangst

locatie: Scoutsrally Neerpelt

Berkendreef 10

B-3910 Neerpelt

Link naar reactie

Beste vespisten,

 

Vandaag hebben we de volledig uitgestippelde rit bekeken om Google. Ziet er goed uit +/- 65 km door het groen. Hopelijk zit het weer mee.

 

Tot 20 juli in Neerpelt!

Link naar reactie

Ook dit jaar hebben we ons uiterste best gedaan om er weer een geheel vernieuwde rit met verrassende locaties van te maken.

Deze keer rijden we ± 65km dwars doorheen het land van Grevenbroek (De Heerlijkheid Grevenbroek anno 1360) via diverse historische plekjes rijden we door bossen en velden tot zelfs aan de Nederlandse grens weliswaar zonder deze over te steken.

 

De lange termijn weersverwachting voorspelt voor 20 juli 2014 een zonnige dag met lichte bewolking en een middag temperatuur in Neerpelt van om en bij de 26°C. (bron AccuWeather.com)

 

Inschrijving vanaf 10.30u

Scoutsrally Neerpelt

Berkendreef 10 (Cafetaria = Rallylaan)

3910 Neerpelt 

Link naar reactie

Tot nu toe zitten we op koers, en het weerbericht voor 20 juli... minstens 24°C

Link naar reactie

Vanaf nu, de Dommelrit van Vespaclub Neerpelt als GPX bestand.

Heb je eens zin in een gezellig dagje met de vespa of je scooter?
Vespaclub Neerpelt organiseert haar 6e Dommelrit op zondag 20 juli 2014.
Jullie worden ontvangen vanaf 10u30 op de Berkendreef 10 in Neerpelt (Scoutsrally)
Er is een mooie BEPIJLDE rit(+/-65 km) in en rond Noord-Limburg. Door de bepijling kan iedereen vertrekken wanneer hij/zelf wil.
Bij aankomst, krijgen de vespisten informatie van de rit, de bezienswaardigden, de leuke POI's (Points of Interests) die je gedurende de rit tegenkomt.
bv. (Achelse kluis met Achelse Trapistenbier, Catharinadal, met de wereldbefaamde Achelse Blauwe kaas, ...

We hebben dit jaar ook een tussenstop aan den TOMP, voorzien met een didactische rondleiding. Je kan hier ook even uitrusten onder het genot van een drankje en een versnapering.
De mensen die de rit willen inladen in hun navigatiesysteem, kunnen een KML of GPX file opvragen via het contactformulier op www.vespaclubneerpelt.be.
Deze rit is BEPIJLD & GRATIS!  (wel graag inschrijven voor vertrek)

 

 

Groeten,

Rudi

Link naar reactie

Hallo Mario82,

 

Dat is heel jammer, ik zal het eens navragen bij onze man die dit opvolgt in onze club.

Als je wil kunnen wij nog altijd de downloadlink nasturen, dan kan je e.v. de rit op een ander moment nog rijden maar een tussenstop moet je dan zelf inlassen indien gewenst, mogelijkheden genoeg in deze tour.

Je had natuurlijk ook bij de startplaats de rit nog kunnen komen inladen op de 20ste juli zelf, dit was vanzelfsprekend ook mogelijk, velen hebben hier ook gebruik van gemaakt. 

Maar nogmaals mijn excuses voor dit blijkbaar mislopen van mailverkeer.

 

Groeten,

Rudi

Link naar reactie

Hallo Mario82,

 

Dat is heel jammer, ik zal het eens navragen bij onze man die dit opvolgt in onze club.

Als je wil kunnen wij nog altijd de downloadlink nasturen, dan kan je e.v. de rit op een ander moment nog rijden maar een tussenstop moet je dan zelf inlassen indien gewenst, mogelijkheden genoeg in deze tour.

Je had natuurlijk ook bij de startplaats de rit nog kunnen komen inladen op de 20ste juli zelf, dit was vanzelfsprekend ook mogelijk, velen hebben hier ook gebruik van gemaakt. 

Maar nogmaals mijn excuses voor dit blijkbaar mislopen van mailverkeer.

 

Groeten,

Rudi

Dat zou heel mooi zijn,bedankt! :)

Want ik kon er jammer genoeg niet bij zijn wegens een lekke band.

Link naar reactie

Hallo Mario82,

 

Ga even naar www.vespaclubneerpelt.be en klik op de tab Dommelrit, daar kan je via de link GPX track Dommelrit 2014.- GPX bestand het nodige bestandje downloaden . Let wel op je moet misschien dit bestand converteren naar een format dat op jou GPS werkt. de uitleg staat ook op die site.

Laat me even weten of het gelukt is, en mag ik ook weten vanwaar je bent.

 

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...