Ga naar inhoud
Vespaforum.be

Nieuwe Uitlaat


Bennieboy

Aanbevolen berichten

Welke uitlaat zouden jullie steken onder een GTV 125? Ik zou echt graag een diepere sound willen creeëren en had gedacht aan de Akrapovic, maar heb helemaal geen ervaring met Leovince, Remus,...

Wou daarom eens horen wie er goede ervaringen heeft met bepaalde uitlaatsystemen? 

Grtjes

Link naar reactie

leovinci is brol, rij nu 3000 km met Remus (5hoekig model) carbon (op 300), mooie sound (gemakkelijk aan te passen dmv silencer (gaten bij boren of juist dichtreveteren geeft andere sound) en meer vermogen door ontbreken van katalysator, mooie pasvorm, licht, oerdegelijk, en perfect te bevestigen (geen gefoefel met grafietpakkingen, gewoon overschuiven en dichtklemmen !)  veel succes met de keuze

Link naar reactie

Ik vind persoonlijk mijne Leovinci 4road gene brol,maar soit de looks mocht iets beter zijn ;)),,,deze hangt er nu al 3 jaar onder,zonder problemen,,,in het begin precies wat minder trekkracht,maar daarna is hij losgekomen,,,kan aan den ECU liggen ???

 

CHEERS

Link naar reactie

leovinci is brol, rij nu 3000 km met Remus (5hoekig model) carbon (op 300), mooie sound (gemakkelijk aan te passen dmv silencer (gaten bij boren of juist dichtreveteren geeft andere sound) en meer vermogen door ontbreken van katalysator, mooie pasvorm, licht, oerdegelijk, en perfect te bevestigen (geen gefoefel met grafietpakkingen, gewoon overschuiven en dichtklemmen !)  veel succes met de keuze

ik bedoel leovinci grantourismo, sorry voor onduidelijkheid

Link naar reactie
  • 1 maand later...
  • 2 maanden later...

ik ben zeer tevreden over mijn DAM op mijne GTS250.. Ik rij zelf rond zonder DB-killer (maar ik vrees dat ik na 22 uur niet meer buiten mag LOL).

Enfin, zonder problemen haal ik nu de top (tot begrenzer aanslaat) Gemeten snelheid op GPS 130 km/u. (140km/u op teller)

Het geluid is super en bij gewoon rijden heeft hij een rustig diep gebrom. Bij acceleratie is het wat anders ...

Geen hoger verbruik. Ik zit nog altijd aan de 3,5 bij sportief rijden.

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...