Ga naar inhoud
Vespaforum.be

Pk20Xl Valt Stil Bij Gas Inhouden


Pepino

Aanbevolen berichten

ik had deze week een probleem met de carburatie ivm valse lucht zuigen maar dat is nu volgens mij opgelost.

Gisteren ben ik er mee naar oostende geweest ( zo een 180 km heen en terug) de eerste 15 km verliep alles voortreffelijk tot ik in Gent op een kaseibaan kwam en het begon terug opnieuw dat stilvallen iedere keer als ik gas inhoud of stopte aan een kruispunt...

Zou het aan de ontsteking kunnen liggen ?

Ik heb dit probleem al eerder gehad maar toen ik de carburator heb gedemonteerd en dat buisje dat naar de inlaat gaat heb vastgeplakt met lock-tite en de carbu heb uitgeblazen en gekuist was het weer gedaan.

ik vind het raar dat het net op die slechte kaseibaan terug begon .

Iemand een vermoeden of een idee waar ik het probleem zou kunnen vinden ?

graag jullie bevindingen en reacties hier alvast bedankt

 

grtjs

Link naar reactie

Ik ben nog altijd aan 't nadenken hoe ge nen brommer die stilligt kunt starten door alleen maar gaas te geven

als de motor geen verbranding niet meer maakt dan kan hij wel nog ronddraaien he slimmen ! plaats van commetaar te geven op mijn zinsbouw zou ge beter wat relevante commentaar geven op het probleem maar goed ben dat al gewoon van die muggezifters die hier soms zitten...   als ge niet bij ne club zit en ge hebt geen mininuum een 125 cc dan tel je hier haast niet mee... so what ik heb jullie naast de kwestie antwoorden niet nodig hoor !

Link naar reactie

kan mij niet schelen geef dan acurate commentaar want tis niet den eerste keer dat ik wat info vroeg en geen reactie krijg !

Ik dacht dat die forum er net voor diende om elkaar te helpen en mssn van elkaar te leren ?

Link naar reactie

kijk he ik vind het gewoon ergelijk en spreek niet voor mezelf alleen ik heb hier wel al meerdere posts gezien van anderen zonder deftig of zelfs al helemaal geen antwoord op de vraagstelling, en waar heb ik iemand uitgemaakt voor het vuil van de straat ?

 

 

 

 

maar goed ik ga hier geen woorden meer aan vuil maken bedankt voor de hulp :-p

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...