Ga naar inhoud
Vespaforum.be

Vespa Happening Aalst Op 1 Juni 2014! 4De Editie! Ride Out Om 14U.


francis Meersseman

Aanbevolen berichten

De 4de edtie van de Vespa Happening te Aalst (9300) gaat door op 1 juni 2014.  Dit jaar steunen we de Vakantiedialyse reis van het OLV ziekenhuis in Aalst. 

Deze Italiaanse dag op het (zonnige) Vredeplein belooft een knaleditie te worden. 

 

Het programma: 

 

- 10u Start Vespa Happening. 

- 11u Optreden Harmonie Moed en Volharding ( Italian Classics) Apero concert.

- 13 Optreden Cosimo.

- 14u Ride out, Begeleide en Bepeilde Rit ( Vespa Club GIEDEPAA)   Vertrekt stipt om 14u, 

    Inschrijven ter plaatse 10 euro incl. 2 drankbonnen)  Met stopplaats.    tvv het regionaal goed doel. 

 

15u Optreden Tim Tesley, 17u Aankomst Vesparit. 18u Optreden A Boy named Johhny. 

 

Vespaweekends te winnen, Wijnproeverij, Verse Pizza's, Italiaanse Spec., Vintage Scooters,  United Scooters uit Halle!!! 

Springkastelen voor de toekomst.. 

 

Vorig jaar 230 Vespa's en 700 +- Bezoekers op het gezellige Vredeplein. 

 

U komt toch ook? Meer info via mail Francis.meersseman@telenet.be  of Facebook : Vespa Happening. 

Link naar reactie
  • 2 weken later...

Als mijn madam vandaag of morgen haar nrplaat ontvangt zal ze haar eerste evenement zelf rijden met haar px.

Wat zijn springkastelen van de toekomst? We twijfelen wat of we de kids meenemen.

Is er enkel een groepsrit of kan er apart vertrokken worden?

Link naar reactie

Als mijn madam vandaag of morgen haar nrplaat ontvangt zal ze haar eerste evenement zelf rijden met haar px.

Wat zijn springkastelen van de toekomst? We twijfelen wat of we de kids meenemen.

Is er enkel een groepsrit of kan er apart vertrokken worden?

 

Wel, er zijn 2 verschillende Springkastelen voor jong en heel jong. De rit is ook bepeild maar wordt ook begeleid door ervaren Vespa rijders. 

 

Springkastelen voor de toekomst betekent dat dit voorzien is voor onze kinderen.. wat zij zijn onze toekomst.

Goh, vond dat wel best mooi klinken. Heb dat eens ergens gelezen op een Menu kaart in een Brasserie aan Zee ( Nieuwpoort, Carrousel) 

 

Voila, tot zondag. 

Link naar reactie

't was  MEGA... ..

 

tot volgend jaar,

hopelijk met Vespa

en ook stralend weer

Zijt content dage uw dax'ke nog hebt, ik ben met den oto naar daar gegaan en gwn gaan zien wegens totale fuck up carrosserie vbb

Was normaal eerste event na veel tegenslag maar was nog niet genoeg blijkbaar.

Kheb ullen zien rijden vanuit cafe vredeplein met wa troostende pilskes voor mijne neus,

En ben ullen dan nog is tegengekomen op weg naar huis ter hoogte van meldert wat velen zullen herinneren aan die klote kasseibaan :)

Hopelijk tot vant jaar nog ioo

Link naar reactie

Gisteren samen met madam ook afgezakt naar oilst voor onze eerste ride out. Reuze meegevallen.

Leuke sfeer op t "vredeploin"

Haar eerste rit op,straat met hare "herbie px" moet zeggen dat ik aangenaam verrast was...had niet gedacht dat ze de klus zou klaren want ze zag er wat tegenop van in groep te rijden...maar het viel al bij al vlot mee.

Ben wel benieuwd hoeveel deelnemers er waren...twas een serieuze bende mijn gedacht.

Ook de "strade bianco" was een leuke fun factor al was t daar wel stof vreten...

Ciao en tot volgend jaar.

Link naar reactie

Super rit met zon!

Leuk initiatief voor/van de pijltjes te hangen, zo konden de mensen met pech toch verder rijden en de groep inhalen :)

Ook dikke merci aan de twee personen om te platte band te verhelpen!

Link naar reactie
  • 2 weken later...

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...