Sevendays Geplaatst: 2 mei 2014 Delen Geplaatst: 2 mei 2014 Ik ben nog een newbie in vespa-land. Mijn nieuwe PX 125 is inmiddels ingereden en er staat nu een SITO+ met aangepaste gasschuifnaald op, gedaan door de garage waar ik 'm gekocht heb. Hij blijft wel sputteren. Ik denk dat de garage de carburator niet fijn afstelt of de verkeerde naald steekt. Wie kan er eens voor een beginneling uitleggen hoe je best de carburator goed kan afregelen? Misschien ook wat tips erbij om te verifiëren of de juiste naald in de carburator zit? Super bedankt! Groet, Tom Link naar reactie
cee Geplaatst: 2 mei 2014 Delen Geplaatst: 2 mei 2014 straffe numero's.. in ne px carbu zit geen gasschuifnaald.. Link naar reactie
nero Geplaatst: 2 mei 2014 Delen Geplaatst: 2 mei 2014 Terug naar de garage, zal eerder iets te maken hebben met de sproeiergrootte dan met de carbu-afstelling. Groetjes, nero. Link naar reactie
Sevendays Geplaatst: 2 mei 2014 Auteur Delen Geplaatst: 2 mei 2014 Cee sorry bedoelde inderdaad sproeiergrootte. Thanks voor advies Nero! Kan je tips geven om de juiste spoeiermaat te bepalen en nadien de carbu af te stellen? Link naar reactie
pete Geplaatst: 3 mei 2014 Delen Geplaatst: 3 mei 2014 Een nieuwe Vespa en de garage die er een andere uitlaat op zet, en daarna rijdt de scooter niet echt goed meer. Waarom zou je er niet mee terug naar de garage gaan? Mvg, pete. Link naar reactie
larscobbaut Geplaatst: 4 mei 2014 Delen Geplaatst: 4 mei 2014 normaal zit er een 96 (sproeiermaat) in je px. je moet beetje experimenteren met een 98 of een 100. Ik heb een 100 gestoken reed net iets beter dan met die 98. Link naar reactie
Sevendays Geplaatst: 4 mei 2014 Auteur Delen Geplaatst: 4 mei 2014 Thanks voor de feedback Larscobbaut, Pete, Ik ga eens proberen met die 2 sproeiermaten 98 en 100. Terugbrengen naar de garage is natuurlijk ook een optie maar ik krijg het toch graag wat in de vingers om de afstelling zelf te kunnen. Controleer je de juiste sproeiermaat best adhv de kleur van de boegie (melkkoffie kleur)? Via deze link: http://vespamaintenance.com/fuel/carbtune/ advies gevonden om de afregeling van de carbu nadien te doen. Gebruiken jullie dezelfde manier? Groeten, Tom Link naar reactie
gunter Geplaatst: 5 mei 2014 Delen Geplaatst: 5 mei 2014 Als dat een nieuwe px is met nog garantie zou ik er zelf niet te veel aan knoeien.Ga er gewoon terug mee naar de garage,dit ivm garantie. Link naar reactie
DidiDex Geplaatst: 8 mei 2014 Delen Geplaatst: 8 mei 2014 Handleiding werkt perfect, heb mijn wesp er ook mee afgesteld! Link naar reactie
bluevespa Geplaatst: 8 mei 2014 Delen Geplaatst: 8 mei 2014 Laat mij der ne keer mee rijden en da komt allemaal goe Link naar reactie
Sevendays Geplaatst: 22 mei 2014 Auteur Delen Geplaatst: 22 mei 2014 Het bleek uiteindelijk de bourrage die stuk was Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Gearchiveerd
Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.