Ga naar inhoud
Vespaforum.be

And The Winner Is....


nero

Aanbevolen berichten

Zoals sommigen onder jullie misschien nog zullen weten is  mijn helm verleden jaar op reis door Frankrijk gestolen waardoor ik verder door het leven ging met een 99€ kostende integraalhelm.

 

Door het "verplicht" dragen van deze helm heb ik wel kennis gemaakt met de voordelen die een integraalhelm biedt (weinig windruis, geen "luchtlekken" waardoor je ogen beginnen te tranen of je hoofdhuid begint pijn te doen, een scherm dat minder snel aandampt,...)

 

Ik ben al een paar maal op zoek gegaan naar een opvolger voor de Nolan air, en na rijp beraad en veel paswerk bleven nog 2 modellen over: de Shuberth S2 en de Shoei. 

 

Uiteindelijk is het deze geworden:

 

 

shoei_gt_air_wanderer_black_red_tc1-1.jp

 

Niet goedkoop maar wel een luxe om op je hoofd te dragen, vergeleken met veel andere merken.

 

Morgen een testritje maken... :)

 

Groetjes, nero.

Link naar reactie

alleee dan bende er weer goeiekoop vanaf gekomen :) :) :) :) 

 

 

voor te lachen he jonges! anders krijg ik sebiet mijnen bak weer vol van mense met langere tenen dan voeten :)

Link naar reactie
  • 3 weken later...

NA lang wachten eindelijk de eerste km's gemaakt met de Neotec,wow wat een verschil met de Nolan N43Eair . Stil dat valt me vooral op  en prima verluchting,Lichtgewicht op het hoofd.

1 Ding mis ik echter wel het gezichtsveld is  iets kleiner dan met de Nolan dit word even wennen.

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...