Ga naar inhoud
Vespaforum.be

Klemspiegel(S)


DoPy

Aanbevolen berichten

Hallo allemaal,

 

zoals velen vindt ik de spiegels op mijn LML niet zo mooi.

Omdat ik voor mijn eigen veiligheid graag de auto's achter mij in het oog wil houden overweeg ik om klemspiegels te plaatsen.

Zijn er onder jullie die hetzelfde gedaan hebben en hier tevreden of niet tevreden van zijn?

Foto's zijn ook welkom zodat ik een idee krijg van het uitzicht.

 

Greetz

Link naar reactie

ik heb bij sip zo ne goedkope klemspiegel gekocht  zo n 19€ dacht ik.. ik zie wel"iets " van wat er achter me gebeurd.. maar ni zo véél als in standaard spiegel.  Ik kijk toch steeds even achteruit bij manoevers.. deed ik ook toen die flapoor-spiegels erop stonden hoor. En eerlijk gezegd.. in de standaard spiegels  ziede ook ni veel vind ik.

ook opletten.. klemspiegel monteren en vespa laten vallen  = beenschild verbogen hé.. maar jah.. ge moet ni zo stom zijn ( zoals ik ) om hem uit uw handen te laten vallen :wacko:

 

Het is wel MOOIER zonder die standaard spiegels natuurlijk.. alee dat vind ik persoonlijk hé.. B)

Link naar reactie

Ik heb op mijn wesp zowel links als rechts een klemspiegel. Mijn ervaring met goedkopere modellen is dat je er eigenlijk niet veel aan hebt. Behalve aan de klemspiegels van stadium, die zijn duur maar je krijgt wel waar voor je geld. Goed zicht, trillen nauwelijks indien goed aangebracht, zijn inklapbaar. Tip moest je voor stadium kiezen, bestel ze meteen bij hallycon ipv bij SiP of dergelijke. Scheelt wel wat in de prijs.

 

Groeten.

 

Let wel je dode hoek is wel wat groter met klemspiegels.

Link naar reactie

Bedankt allemaal voor de tips.

Het zal waarschijnlijk een Halcyon stadium worden maar op hun website staan ze momenteel als uitverkocht.

Eventjes wachten dus tot ze terug op stock zijn.

 

Zodra ik ze heb en op de LML staan zal ik een fotoke posten.

 

Greetz

Link naar reactie

ik hed de chroom kidney shape die ze bij sip verkopen op 2 van mijn scooters en best tevreden van. Ik heb op een andere scooter de 70'ies replica in wit plastiek met gekleurde rand en die is veel minder goed

Link naar reactie
  • 1 maand later...
  • 3 weken later...

ik heb nogal grote lompe poten en stoote nogal regelmatig tegen dat spiegeltje bij het afstappen. Heeft dus niet lang geleefd. Ik heb mijn spiegel onder het stuur gemonteerd. oogt veel mooier dan die lelijke sprieten.

welke spiegel is dat dan? Ik sta ook op punt van zo een klemspiegel te bestellen bij sip ...cuppini dacht ik

fototje?

Link naar reactie

Voila ik heb het model cuppini besteld op sip. Ik post later wel eens de ervaringen.

Al zoekend ben ik op een engelstalig een knappe spiegel tegengekomen die bij de pinker op het beenschild meegevezen wordt. Alleen vind ik nergens waar het kan besteld worden. Het was in ieder geval een ronde en zwarte kleur en een knikgewrichtje.

als ik het terugvind plaats ik wel een link.

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...