Jump to content
Vespaforum.be
Sign in to follow this  
px125

Album Van New Vs Old Beestje

Recommended Posts

Zo dan!

Share this post


Link to post

Update

Motor:malossi 282cc/malossi v4 head/malossi lambda emulator/malossi forcemaster II/malossi lange overbrenging/malossi multivar met dr.pulley/malossi kevlar belt/torque driver malossi/torsion control malossi/hit clutch dr.pulley/akrapovic uitlaat/brembo klauw voor met race schijf/malossi remblokken achter/ zelioni veren voor en achter/zelioni peilstok motor en boit/maxi clutch Bell malossi/oliefilter malossi/pm regelbare rem hendels/ zelioni handvatten/luchtfilter polini/MP 12inch wielen/GPS/12v aansluiting.

Vermogen testbank 22pk op achterwiel!!!

Maar we bouwen verder☺

Share this post


Link to post

Da's een deftig kapitaal dat daar inzit,,,maar soit t'is een hobby ;))

 

CHEERS

Share this post


Link to post

Al 0,9 pk meer dan ne GTS300...

Share this post


Link to post

Al 0,9 pk meer dan ne GTS300...

Een Gts 300 heeft 15 pk op achterwiel. De pk opgegeven is krukas

Share this post


Link to post

Een Gts 300 heeft 15 pk op achterwiel. De pk opgegeven is krukas

I humbly bow...

Share this post


Link to post

zit dien boel nu op een 125 of een 300 gemonteerd? ik dacht op de fotos een 125 en een 300 blok te zien...

en die malossi 282cc kan toch enkel op een 300 of ben ik nu verkeerd.

in ieder geval 2 deftige machienen, daar zit serieus kapitaal in.

grtzzz

Share this post


Link to post

zit dien boel nu op een 125 of een 300 gemonteerd? ik dacht op de fotos een 125 en een 300 blok te zien...

en die malossi 282cc kan toch enkel op een 300 of ben ik nu verkeerd.

in ieder geval 2 deftige machienen, daar zit serieus kapitaal in.

grtzzz

Is inderdaad een 125 met een 300 blok ;-)

En da kapitaal is inderdaad aan de forse kant :-)

Edited by px125

Share this post


Link to post

Waaauuuuwwww echt knap. Proficiat.

Ik heb ook een gts 300ss. Maar enkel met Akrapovic malossi multivar luchtfilter,kleine spiegeltjes...maar als ik die van u zie...kwijl.

Mijn eerste aankoop is nu een malossivering rs24 tenzij je die zelioni zoveel beter vind?

Maar t belangrijkste ik plan op heel korte termijn een aankoop van een px125 voor mijn vrouw en wil die in mindere mate toch ook onderwerpen aan wat extra peper.

Als je t niet erg vind zou ik je graag af en toe wat advies vragen?

Ciao

Share this post


Link to post

Waaauuuuwwww echt knap. Proficiat.

Ik heb ook een gts 300ss. Maar enkel met Akrapovic malossi multivar luchtfilter,kleine spiegeltjes...maar als ik die van u zie...kwijl.

Mijn eerste aankoop is nu een malossivering rs24 tenzij je die zelioni zoveel beter vind?

Maar t belangrijkste ik plan op heel korte termijn een aankoop van een px125 voor mijn vrouw en wil die in mindere mate toch ook onderwerpen aan wat extra peper.

Als je t niet erg vind zou ik je graag af en toe wat advies vragen?

Ciao

Geen probleem vraag maar. Ik ga de zelioni schokdempers vervangen door black edition race veren van zelioni

Mvg

Bart

Share this post


Link to post

Hey Bart,

wel de kogel is door de kerk hoor. Vrijdag wordt t voorschot betaald op een px125. Dus mijn gts300ss krijgt er een zusje bij!

Omdat mijn vrou er het meest zal op rijden kies ik als eerste "tuning/safety"feit om de originele velgen te vervangen door tubeless.

Ik zou voor de volledig zwarte gaan. Enkel is de px wit van 2012 voorzien van grijze kleur en zou ik graag het middengedeelte demonteren en deze ook mat zwart spuiten zodat ik volledig zwarte wielen heb. Is dit wat te doen dit te demonteren?

Ik zie ook dat jij inox chroomkleurige velgen hebt maar wel een zwart middengedeelte. Is dit origineel,of gespoten of volledig niet origineel?

Kwa u vering zie ik in u fotoreportage voor de px de bitubo's en ik zie 2 gts'en. 1 met malossi rs24 en 1 met zelione... ?

Vind je de zelione niet zo goed dan dat je ze gaat vervangen door de black edition?

Grtz

Joran

Share this post


Link to post

Hey Bart,

wel de kogel is door de kerk hoor. Vrijdag wordt t voorschot betaald op een px125. Dus mijn gts300ss krijgt er een zusje bij!

Omdat mijn vrou er het meest zal op rijden kies ik als eerste "tuning/safety"feit om de originele velgen te vervangen door tubeless.

Ik zou voor de volledig zwarte gaan. Enkel is de px wit van 2012 voorzien van grijze kleur en zou ik graag het middengedeelte demonteren en deze ook mat zwart spuiten zodat ik volledig zwarte wielen heb. Is dit wat te doen dit te demonteren?

Ik zie ook dat jij inox chroomkleurige velgen hebt maar wel een zwart middengedeelte. Is dit origineel,of gespoten of volledig niet origineel?

Kwa u vering zie ik in u fotoreportage voor de px de bitubo's en ik zie 2 gts'en. 1 met malossi rs24 en 1 met zelione... ?

Vind je de zelione niet zo goed dan dat je ze gaat vervangen door de black edition?

Grtz

Hey Joran

Het zijn echte alu velgen tubeless, gepolierd aluminium. Zelioni is super daarom nu black race edition met subtanks.

Ben beetje freak op mijn Vespa. :-)

Share this post


Link to post

Dat was me nog niet opgevallen...heum heum!

Je mag me wel anders via pm je verkoopprijs geven hoor. Ik bekijk het dan wel anders houd ik het bij de malossi's rs24.

Voor alle duidelijkheid die zijn toch voor de gts he.

Ciao

Share this post


Link to post

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...