Ga naar inhoud
Vespaforum.be

Album Van New Vs Old Beestje


px125

Aanbevolen berichten

  • 1 maand later...

Update

Motor:malossi 282cc/malossi v4 head/malossi lambda emulator/malossi forcemaster II/malossi lange overbrenging/malossi multivar met dr.pulley/malossi kevlar belt/torque driver malossi/torsion control malossi/hit clutch dr.pulley/akrapovic uitlaat/brembo klauw voor met race schijf/malossi remblokken achter/ zelioni veren voor en achter/zelioni peilstok motor en boit/maxi clutch Bell malossi/oliefilter malossi/pm regelbare rem hendels/ zelioni handvatten/luchtfilter polini/MP 12inch wielen/GPS/12v aansluiting.

Vermogen testbank 22pk op achterwiel!!!

Maar we bouwen verder☺

Link naar reactie

zit dien boel nu op een 125 of een 300 gemonteerd? ik dacht op de fotos een 125 en een 300 blok te zien...

en die malossi 282cc kan toch enkel op een 300 of ben ik nu verkeerd.

in ieder geval 2 deftige machienen, daar zit serieus kapitaal in.

grtzzz

Link naar reactie

zit dien boel nu op een 125 of een 300 gemonteerd? ik dacht op de fotos een 125 en een 300 blok te zien...

en die malossi 282cc kan toch enkel op een 300 of ben ik nu verkeerd.

in ieder geval 2 deftige machienen, daar zit serieus kapitaal in.

grtzzz

Is inderdaad een 125 met een 300 blok ;-)

En da kapitaal is inderdaad aan de forse kant :-)

Link naar reactie

Waaauuuuwwww echt knap. Proficiat.

Ik heb ook een gts 300ss. Maar enkel met Akrapovic malossi multivar luchtfilter,kleine spiegeltjes...maar als ik die van u zie...kwijl.

Mijn eerste aankoop is nu een malossivering rs24 tenzij je die zelioni zoveel beter vind?

Maar t belangrijkste ik plan op heel korte termijn een aankoop van een px125 voor mijn vrouw en wil die in mindere mate toch ook onderwerpen aan wat extra peper.

Als je t niet erg vind zou ik je graag af en toe wat advies vragen?

Ciao

Link naar reactie

Waaauuuuwwww echt knap. Proficiat.

Ik heb ook een gts 300ss. Maar enkel met Akrapovic malossi multivar luchtfilter,kleine spiegeltjes...maar als ik die van u zie...kwijl.

Mijn eerste aankoop is nu een malossivering rs24 tenzij je die zelioni zoveel beter vind?

Maar t belangrijkste ik plan op heel korte termijn een aankoop van een px125 voor mijn vrouw en wil die in mindere mate toch ook onderwerpen aan wat extra peper.

Als je t niet erg vind zou ik je graag af en toe wat advies vragen?

Ciao

Geen probleem vraag maar. Ik ga de zelioni schokdempers vervangen door black edition race veren van zelioni

Mvg

Bart

Link naar reactie

Hey Bart,

wel de kogel is door de kerk hoor. Vrijdag wordt t voorschot betaald op een px125. Dus mijn gts300ss krijgt er een zusje bij!

Omdat mijn vrou er het meest zal op rijden kies ik als eerste "tuning/safety"feit om de originele velgen te vervangen door tubeless.

Ik zou voor de volledig zwarte gaan. Enkel is de px wit van 2012 voorzien van grijze kleur en zou ik graag het middengedeelte demonteren en deze ook mat zwart spuiten zodat ik volledig zwarte wielen heb. Is dit wat te doen dit te demonteren?

Ik zie ook dat jij inox chroomkleurige velgen hebt maar wel een zwart middengedeelte. Is dit origineel,of gespoten of volledig niet origineel?

Kwa u vering zie ik in u fotoreportage voor de px de bitubo's en ik zie 2 gts'en. 1 met malossi rs24 en 1 met zelione... ?

Vind je de zelione niet zo goed dan dat je ze gaat vervangen door de black edition?

Grtz

Joran

Link naar reactie

Hey Bart,

wel de kogel is door de kerk hoor. Vrijdag wordt t voorschot betaald op een px125. Dus mijn gts300ss krijgt er een zusje bij!

Omdat mijn vrou er het meest zal op rijden kies ik als eerste "tuning/safety"feit om de originele velgen te vervangen door tubeless.

Ik zou voor de volledig zwarte gaan. Enkel is de px wit van 2012 voorzien van grijze kleur en zou ik graag het middengedeelte demonteren en deze ook mat zwart spuiten zodat ik volledig zwarte wielen heb. Is dit wat te doen dit te demonteren?

Ik zie ook dat jij inox chroomkleurige velgen hebt maar wel een zwart middengedeelte. Is dit origineel,of gespoten of volledig niet origineel?

Kwa u vering zie ik in u fotoreportage voor de px de bitubo's en ik zie 2 gts'en. 1 met malossi rs24 en 1 met zelione... ?

Vind je de zelione niet zo goed dan dat je ze gaat vervangen door de black edition?

Grtz

Hey Joran

Het zijn echte alu velgen tubeless, gepolierd aluminium. Zelioni is super daarom nu black race edition met subtanks.

Ben beetje freak op mijn Vespa. :-)

Link naar reactie

Dat was me nog niet opgevallen...heum heum!

Je mag me wel anders via pm je verkoopprijs geven hoor. Ik bekijk het dan wel anders houd ik het bij de malossi's rs24.

Voor alle duidelijkheid die zijn toch voor de gts he.

Ciao

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...