Ga naar inhoud
Vespaforum.be

Aanbevolen berichten

Ik heb een validatie attest  van een gelijkvormigheidsattest of buitenlands inschrijvingsbewijs(van de FOD mobiliteit en Vervoer) van mijn VESPA P200E.Kan er mij soms iemand zeggen hoe ik hiermee aan een gewoon gelijkvormigheids attest kan komen.Bedankt op voorhand.groetjes dirk

Link naar reactie

Als dat validatieattest van een gva in Belgie is opgesteld, zou dat dan niet kunnen dienen?  Zou ik logisch vinden.  Moest dit hier niet gebruikt kunnen worden, eens langs de officiele vespadealer gaan of de importeur eens contacteren.

Mvg Pete.

Link naar reactie

Validatieattest is voldoende. Het is een alternatieve manier om te bewijzen dat je voertuig gelijkvormig is. Eigenlijk bedoeld als procedure voor voertuigen waarvoor je geen GVA kan krijgen (bijvoorbeeld ingevoerd uit Nederland, of als de constructeur van je voertuig niet meer bestaat).

 

Je kan de procedure ook gebruiken als ingewikkeld alternatief als je liever niet naar de dealer gaat om een GVA aan te vragen. 

 

Dat document, samen met het originele inschrijvingsbewijs is voldoende om je vespa in te schrijven. 

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...