Ga naar inhoud
Vespaforum.be

Simonelli Uitlaat


Pieter1

Aanbevolen berichten

Of salmonella,kan ook...

Link naar reactie

Staat er bij mij al jaren op( ook LML blok + grotere sproeier)

Ontsteking aanpassen moet niet...veel meer geeft dat niet,ietskes sneller en een leuker geluid..

Enkel als je de limoncello die Nero zegt steekt,dan moet je je ontsteking wel aanpassen!

Link naar reactie

het is ongeveer dezelfde prijs en dezelfde look maar heeft er iemand ervaringen met deze uitlaat.

 

http://www.sip-scootershop.com/en/products/racing+exhaust+malossi+for_32140880

Niet met die Malossi, maar wel met de (goedkopere) Polini uitlaat. Lekkere sound en ietsje meer koppel en snelheid...

http://www.sip-scootershop.com/en/products/racing+exhaust+polini+for_20020190

Link naar reactie

Ik weet niet of ze bij salmonelli ondertussen al een betere klem op die uitlaatjes hebben gezet (cilinderkant), maar indien neen, zorgt dan da ge da spel goed vasthangt aan uwe cilinder. Of nog beter, hang het met veertjes vast aan uw koelvinnen. Als zo'n uitlaatje van uwe cilinder schuift tegen 90km/u en tussen den tarmac en uw achterwiel gekneld zit, kunde maar beter hopen da ge geen witte onderbroek aan hebt. Die weet ik helaas niet "van horen zeggen".

Link naar reactie

en qua bouwkwaliteit? ook tevreden? roest enz...

Geen roest, maar ook wel één keer de buitencilinder (koker) van de demper losgekomen. Ik heb die terug vast gezet met rivetten en het probleem was opgelost.

Link naar reactie

Ik weet niet of ze bij salmonelli ondertussen al een betere klem op die uitlaatjes hebben gezet (cilinderkant), maar indien neen, zorgt dan da ge da spel goed vasthangt aan uwe cilinder. Of nog beter, hang het met veertjes vast aan uw koelvinnen. Als zo'n uitlaatje van uwe cilinder schuift tegen 90km/u en tussen den tarmac en uw achterwiel gekneld zit, kunde maar beter hopen da ge geen witte onderbroek aan hebt. Die weet ik helaas niet "van horen zeggen".

 

Sinds wanneer draagde gij onderbroeken??? en dan nog witte?

Link naar reactie

Als ge nog wat kunt wachten, uit héél goede bron heb ik vernomen dat het WestVlaams bedrijfje Lectamindose bezig is aan het ontwikkelen van een nieuwe uitlaat voor 2-takten. Ze zou zo'n 20% meer rendement geven.

 

Over hoe de uitlaat gaat noemen is er nog geen zekerheid maar er doen al verschillende namen de ronde...

 

Groetjes, nero.

Link naar reactie

Ook iets van gehoord, ben benieuwd. Er zijn trouwens twee modellen in de maak de Tismoplastiek voor moderne scooters en de Gifmobuzze voor de classics.

Het bedrijfje ligt in Zwevegem. Heb al gemaild...ben benieuwd. Maar wat van Westvlaanderen komt, zal wel goed zijn.

 

Efkes afwachten dus,

 

Groeten Pieter

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...