Pieter1 Geplaatst: 7 maart 2014 Delen Geplaatst: 7 maart 2014 Iemand ervaring met deze...zou tot de betere behoren. Alleen weet ik nog niet waar ik ze kan vinden. Bij SIP op het eerste zicht niet. Groetjes Pieter Link naar reactie
Sara 1963 Geplaatst: 8 maart 2014 Delen Geplaatst: 8 maart 2014 Het is Simonini. SIP 40301100. Link naar reactie
Domi Geplaatst: 8 maart 2014 Delen Geplaatst: 8 maart 2014 Of salmonella,kan ook... Link naar reactie
nero Geplaatst: 8 maart 2014 Delen Geplaatst: 8 maart 2014 Ik vind de limoncello nog altijd één van de betere... Groetjes, nero. Link naar reactie
Pieter1 Geplaatst: 8 maart 2014 Auteur Delen Geplaatst: 8 maart 2014 Vandaar dat ik altijd bij Valentino Rossi terecht kwam Link naar reactie
Pieter1 Geplaatst: 8 maart 2014 Auteur Delen Geplaatst: 8 maart 2014 Lukt dit op een LML 150 reedvalve, mits grotere sproeier en aangepaste ontsteking. Of moet ik de hele rim ram (cilinder, vliegwiel,...) vervangen om resultaat te hebben. Link naar reactie
Domi Geplaatst: 8 maart 2014 Delen Geplaatst: 8 maart 2014 Staat er bij mij al jaren op( ook LML blok + grotere sproeier) Ontsteking aanpassen moet niet...veel meer geeft dat niet,ietskes sneller en een leuker geluid.. Enkel als je de limoncello die Nero zegt steekt,dan moet je je ontsteking wel aanpassen! Link naar reactie
wijlen de Makke Geplaatst: 10 maart 2014 Delen Geplaatst: 10 maart 2014 Bij mij ook,ben er content van lawaai is zalig, inderdaad wel een grotere sproeier steken. Grtjs Makke Link naar reactie
sprangers_stefan Geplaatst: 10 maart 2014 Delen Geplaatst: 10 maart 2014 het is ongeveer dezelfde prijs en dezelfde look maar heeft er iemand ervaringen met deze uitlaat. http://www.sip-scootershop.com/en/products/racing+exhaust+malossi+for_32140880 Link naar reactie
EriX Geplaatst: 10 maart 2014 Delen Geplaatst: 10 maart 2014 het is ongeveer dezelfde prijs en dezelfde look maar heeft er iemand ervaringen met deze uitlaat. http://www.sip-scootershop.com/en/products/racing+exhaust+malossi+for_32140880 Niet met die Malossi, maar wel met de (goedkopere) Polini uitlaat. Lekkere sound en ietsje meer koppel en snelheid... http://www.sip-scootershop.com/en/products/racing+exhaust+polini+for_20020190 Link naar reactie
sprangers_stefan Geplaatst: 10 maart 2014 Delen Geplaatst: 10 maart 2014 en qua bouwkwaliteit? ook tevreden? roest enz... Link naar reactie
Cult Geplaatst: 10 maart 2014 Delen Geplaatst: 10 maart 2014 ik heb ook een Salmonella onder de PX... demper al terug moeten lassen, omdat deze loskomt... Link naar reactie
jef__vb Geplaatst: 10 maart 2014 Delen Geplaatst: 10 maart 2014 Ik weet niet of ze bij salmonelli ondertussen al een betere klem op die uitlaatjes hebben gezet (cilinderkant), maar indien neen, zorgt dan da ge da spel goed vasthangt aan uwe cilinder. Of nog beter, hang het met veertjes vast aan uw koelvinnen. Als zo'n uitlaatje van uwe cilinder schuift tegen 90km/u en tussen den tarmac en uw achterwiel gekneld zit, kunde maar beter hopen da ge geen witte onderbroek aan hebt. Die weet ik helaas niet "van horen zeggen". Link naar reactie
wijlen de Makke Geplaatst: 11 maart 2014 Delen Geplaatst: 11 maart 2014 Ik heb de klem van een standaard uitlaat los gedremeld en die erop gezet. Tot nu toe houdt het al 8000km. Grtjs Makke Link naar reactie
EriX Geplaatst: 11 maart 2014 Delen Geplaatst: 11 maart 2014 en qua bouwkwaliteit? ook tevreden? roest enz... Geen roest, maar ook wel één keer de buitencilinder (koker) van de demper losgekomen. Ik heb die terug vast gezet met rivetten en het probleem was opgelost. Link naar reactie
jef__vb Geplaatst: 11 maart 2014 Delen Geplaatst: 11 maart 2014 Ik heb de klem van een standaard uitlaat los gedremeld en die erop gezet. Tot nu toe houdt het al 8000km. Grtjs Makke Da's inderdaad een goeie oplossing, heb ik destijds ook gedaan. Link naar reactie
bluevespa Geplaatst: 11 maart 2014 Delen Geplaatst: 11 maart 2014 Ik weet niet of ze bij salmonelli ondertussen al een betere klem op die uitlaatjes hebben gezet (cilinderkant), maar indien neen, zorgt dan da ge da spel goed vasthangt aan uwe cilinder. Of nog beter, hang het met veertjes vast aan uw koelvinnen. Als zo'n uitlaatje van uwe cilinder schuift tegen 90km/u en tussen den tarmac en uw achterwiel gekneld zit, kunde maar beter hopen da ge geen witte onderbroek aan hebt. Die weet ik helaas niet "van horen zeggen". Sinds wanneer draagde gij onderbroeken??? en dan nog witte? Link naar reactie
EriX Geplaatst: 11 maart 2014 Delen Geplaatst: 11 maart 2014 Sinds wanneer draagde gij onderbroeken??? en dan nog witte? Sinds dat hij ook witte sokken draagt... Link naar reactie
herbal Geplaatst: 12 maart 2014 Delen Geplaatst: 12 maart 2014 Persoonlijk combineer ik de Limoncello meestal met de Dafalgano. Prima combi en geen last van vastlopers meer. Link naar reactie
nero Geplaatst: 12 maart 2014 Delen Geplaatst: 12 maart 2014 Als ge nog wat kunt wachten, uit héél goede bron heb ik vernomen dat het WestVlaams bedrijfje Lectamindose bezig is aan het ontwikkelen van een nieuwe uitlaat voor 2-takten. Ze zou zo'n 20% meer rendement geven. Over hoe de uitlaat gaat noemen is er nog geen zekerheid maar er doen al verschillende namen de ronde... Groetjes, nero. Link naar reactie
Pieter1 Geplaatst: 13 maart 2014 Auteur Delen Geplaatst: 13 maart 2014 Ook iets van gehoord, ben benieuwd. Er zijn trouwens twee modellen in de maak de Tismoplastiek voor moderne scooters en de Gifmobuzze voor de classics. Het bedrijfje ligt in Zwevegem. Heb al gemaild...ben benieuwd. Maar wat van Westvlaanderen komt, zal wel goed zijn. Efkes afwachten dus, Groeten Pieter Link naar reactie
wijlen de Makke Geplaatst: 13 maart 2014 Delen Geplaatst: 13 maart 2014 Euh vraagje zijn die benamingen echt? Grtjs Makke Link naar reactie
jef__vb Geplaatst: 13 maart 2014 Delen Geplaatst: 13 maart 2014 Sinds wanneer draagde gij onderbroeken??? en dan nog witte? Mja se jom, sinds da'k de kaap van de 25 gepasseerd zen, begint de zwaartekracht z'n werk te doen he. Nood breekt wet! Link naar reactie
herbal Geplaatst: 13 maart 2014 Delen Geplaatst: 13 maart 2014 Na het faillissement van Sito, is er trouwens sprake van overname en doorstart door het Nederlandse Mora. Mora-uitlaatje, misschien ook wel het overwegen waard. Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Gearchiveerd
Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.