Jump to content
Vespaforum.be
Sign in to follow this  
Austria

Vespa Sprint: First Pictures!

Recommended Posts

Here are the first pictures from a new Vespa model called Sprint. The Vespa Sprint is related to the Vespa Primavera like the Vespa S was to the LX. The Sprint has a square headlight, new mirrors and wheels. You can see "Sprint" at the fourth picture.

17564364ej.jpg

17564427tm.jpg

17564365ju.jpg

17564474kz.jpg

17564366hj.jpg

17564367ap.jpg

17564368dz.jpg

17564369vx.jpg

Source
http://www.tinmoi.vn/vespa-sprint-ten-moi-cua-primavera-den-vuong-011296814.html
http://us.24h.com.vn/o-to-xe-may/lo-anh-nong-vespa-primavera-den-vuong-c77a613192.html

Edited by Austria
  • Like 1

Ok, die is gespot, bedankt om ons dit mede te delen.

Voor mij persoonlijk is een nieuwe Primavera met rechthoekige koplamp, historische namen in een nieuw kleedje... of dat een mooi kleedje is laat ik in het midden.

En blijkbaar voor de Aziatische markt.

This model will also be available in Europe.

Austria

Bij Piaggio zijn ze nog altijd trendsetters,kwestie van de lijn van "oldschool"scooters te vernieuwen,,,,,maar de verantwoordelijke die nog altijd zo'n "draak" van een stuur kan ontwerpen,zit volgens mij op nen "bad acid trip",,,,,,da's just hetzelde,als de boys aan den toog hangen en er passeert een mokke...die wil ik wel eens doen,,met nen zak over hare kop,,en ge weet goed wat ik daarmee wil zeggen ;))

CHEERS

• Like 2

Sprint= 150cc (like the oldies)????

Groetjes, nero.

"al draagt een aap een gouden ring, het is en blijft een lelijk ding!"

• Like 1

Persoonlijk vind ik hem wel dat ietsje meer hebben dan die nieuwe primavera. 't blijft een moderne scooter maar daar is niets mis mee...

En toch biedt dat model mogelijkheden ;),,,,,zet dat op mijn werkbank en geef mij een jaar den tijd om dat te "Daxenizen",,,,da gaat nen "fakke" brommer worden ;))

CHEERS