Ga naar inhoud
Vespaforum.be

Hoi Nieuw


DOMI13

Aanbevolen berichten

Hallo ik ben Dominique van Kortenaken, ik spring normaal dit jaar op tram 5 , ik rijd al vele jaren met de moto

kawasaki EN 500, harley sporster, bmw rt nu heb ik nen harley super glide 1580 cc.  Ik zou nu willen overstappen naar

ne vespa 300, ik heb een testrit gereden met een scooter van Chris in Diest die rit viel mee was wel raar dat ik niets tussen

mijn knieën had, das wel logisch zeker. Wa denken jullie hiervan? ik zou ook regelmatig autostrade doen, is da te doen met nen

300?  Wat denken jullie om eventueel een windscherm te plaatsen een kleintje of tussensoort?

 

mercikes al voor de reacties

Link naar reactie

Hai, Dominique...welkom op het Vespa-forum en proficiat dat je al bijna een halve eeuw op deze aardkloot ronddoolt   :);)

 

Van een Harley overstappen op een Vespa 300 is inderdaad een raar gevoel, dat enige gewenning en aanpassing vraagt...

 

Met een 300 kun je op een autostrade rijden, maar vergelijk een 300 niet met een échte moto want dan kom je "bedrogen uit".

 

Een windscherm is geen miskoop...ikzelf rij met een laag " windscreen " ...en vind dat voldoende.

 

Als je plaats hebt ...zou ik de Harley houden en een 300 bijkopen (dan kan je eens afwisselen)... maar aan jou de keuze...succes !

Link naar reactie

Arly's zijn veur janetten, vespa's ook, zo groot zal de overstap dan wel niet zijn (zal maar al beginnen sparen voor een nieuw gebit zeker?  :) ).

 

Op snelwegen kan een vespa niet op tegen een Harley, maar...

 

 

... vespa rijden is zo veel leuker, spannender en ontspannender, aan u de keuze. :)

 

Groetjes, nero.

Link naar reactie

nero, as dieje 2 de nen arley is... dan rijdt dieje pipo daar mee zoals ons bomma :)  ja en van den ene janette moto naar den andere janette scooter

kan idd nie veel verschil zijn. Den arley staat te koop op 2de hands ma dieje moet nie direct e weg zunne we zien wel. Kzal één dezer nog ne keer

naar dieje vespawinkel in schaffen crossen en daar iet zien te bestellen.  Wel veel info op dit forum zunne ... . knap!!!!!

Link naar reactie

@Domi 13 : wat dat janettegedoe met Vespa's betreft : er zijn er zelfs die een "rok"(beenkleed) dragen, altijd hun beauty-case (topbox) bijhebben, modieuze schoudertasjes hebben omgehangen, hippe laarsjes dragen en urenlang in de Vespa life-style -winkels rondhangen om te shoppen en kledij te passen... :wub::D:wub::lol:

Link naar reactie

@vespaciao, das nu nekeer ferm gezegd nu weet ik bijna alles in 1ne keer of mis ik nog iets? Nero ws domme vraag wa zijn MOD 's? MILF' s ken ik ma die beestjes nie

 

Da zijn mannen die na 2 jaar lampen beginnen te verkopen. :D

 

 

Groetjes, nero.

Link naar reactie

Nero ben just naar de winkel geweest voor spaarlampen, kvroeg daar naar ne MOD amaai die bezagen me daar vies zunne, nu weet ik nog altijd nie wa ne MOD is hé.

ben just naar smeyers geweest nen 300 gekocht midnight blue, zo ene met trot...wielkes, met een jeanette medium windscherm dan moet ik geen beauty-case meer kopen, ga m dinsdag halen

 

wa is nu ne MOD?

MOD ders antwoorden jullie anders

 

:ph34r: domi

Link naar reactie

gracias sintesistef;

 

ben blij dat jij durft zeggen wa ne MOD is, moet toch met hoofletters geschreven worden hé, even serieus, heb dus nen gts besteld, heb dus een testrit gedaan en ik vond dat oeijeoeijeoei eerlijk nen fiets met ne motor, wel ne rappe fiets zunne.  kheb een medium scherm er laten opzetten iemand ervaring tussen klein scherm en medium ?

ikke ben dus van kortenaken zijn er wespen hier in de buurt?

:ph34r: domi

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...