Ga naar inhoud
Vespaforum.be

Mezelf Even Voorstellen...


De Mario zijne gebuur

Aanbevolen berichten

Beste Allemaal,

 

Al een aantal jaren ben ik een Vespa-fan, en in het bezit van 2 stuks.  Een GTS125 voor mezelf, en een LX 125 voor 't vrouwke.

Ik ben een jonge veertiger uit Hemiksem met roots uit de verre kempen, meer bepaald uit Meerhout.

Ik studeerde in Antwerpen en zodoende leerde ik mijn vrouw hier kennen, en blijven plakken hé.

Mijn gezin bestaat verder uit 2 kids Jonas en Laura.  

Sedert 3 jaren rij ik dagelijks met mijn vespa naar het werk, en staat de auto aan de kant.  Zomer én winter.

 

Mijn echtgenote is zelfstandige thuisverpleegkundige en wou afgelopen voorjaar ook eens proberen met een Vespa te rijden, vond het leuk, hebben er voor haar enen bijgekocht en voila... ze gaat er ook alle dagen mee werken.  Ze is sedert dien niet meer van haar machine te krijgen.  Weer en wind wegen niet op tegen de tijdswinst en het plezier van een Vespa. Maar daar moet ik jullie niet van te overtuigen denk ik.

 

Ziezo, in't kort een woordje van mezelf.  Willen jullie meer weten... vraag het maar!  Nog een klein detailke: mijne gebuur is een Vespakampioen...OJEEE :wacko: post-12971-0-22391600-1392666196_thumb.j.

 

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...