Ga naar inhoud
Vespaforum.be

Vespa 50 Wat Sneller Laten Gaan


Vespist Michiel

Aanbevolen berichten

Ik zag jouw leeftijd in je profiel Michel. Laat dat motortje maar zo. 55km/h is al 10 te veel. Als ze je op de rollertjes zetten kan je een paar zomers vakantiewerk voor niks doen. Ik spreek uit ervaring (<20 geleden mogen gaan uitleggen voor de politierechter; kostte me toen 200 Gerechterlijke Franken; omgerekend 30.000 frank of +\- € 750; plus bijdrage in Fonds Slachtoffers van Ongevallen; plus gerechtskosten;... Zal ondertussen niet goedkoper geworden zijn)

Link naar reactie

cilinder vervangen zou ik liefst nog niet doen, maar kleinere dingen als carbu en sproeiers wil ik wel doen.

Werkt dat pinasco primair tandwieltje ook op een 50?

en @Frederik9111 : de Vespa is van voor 1974, heb een mail van de politie waar instaat dat hij niet op de rollen mag, de vespa mag zo snel kunnen rijden als hij kan, maar ik mag op de weg mag ik max 45 km/h rijden.

Link naar reactie

aah oke dankuwel :) en heb die mail op men gsm staan, gekopieerd van iemand die, deze naar de politie Brugge heeft gestuurd.

 

50cc van voor 1974 hebben geen GVA en dus geen begrenzing, ze mogen daarom zo snel ze kunnen, maar je mag er niet harder mee rijden dan 45. Op de rollen mogen ze hierdoor niet gezet worden.

KB voor GVA is in oktober 1974 goedgekeurd dacht ik en een maand later in het staatsblad verschenen.

Link naar reactie

Dan moete toch wel zowiezo een motorplaat hebben. Anders ist gemakkelijk :-).

Link naar reactie

aah oke dankuwel :) en heb die mail op men gsm staan, gekopieerd van iemand die, deze naar de politie Brugge heeft gestuurd.

 

50cc van voor 1974 hebben geen GVA en dus geen begrenzing, ze mogen daarom zo snel ze kunnen, maar je mag er niet harder mee rijden dan 45. Op de rollen mogen ze hierdoor niet gezet worden.

KB voor GVA is in oktober 1974 goedgekeurd dacht ik en een maand later in het staatsblad verschenen.

 

:lol:  :lol:  :lol:  :lol:  :lol:  :lol:  :lol:  :lol:

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...