Ga naar inhoud
Vespaforum.be

Daxudemus Project Mk1


DAXX

Aanbevolen berichten

6F8287C8-EA44-436D-928B-42780276F77B.jpg

558E94DB-87C8-43D8-9773-219C1613B1D5.jpg

09B0F218-4C58-4283-B917-3C89C28DF1D5.jpg

Das efkes alles,,,,,die koplamp staat nog wat te hoog naar mijn goesting,,, no probs kan dat nog aanpassen,,,,,zoals eerder misschien vermeld ik heb geen referentie,,, dus trial en error,,, en ik kan nu al zeggen dat ik alle problemen nog niet heb opgelost,,en thrust me,, ik heb er al een paar moeten uitvogelen zene ;)),,,,keep ya posted.

CHEERS

Link naar reactie

tja alles is mogelijk hé,,,en euhm die leidingen en  dergelijke op zijn plaats krijgen is eigenlijk het minste van mijn zorgen,,,,,alles laten werken,,,dat gaat mij nog een paar grijze haren opleveren ;)),,,ik denk nu wel als ik die koplamp nog wat laat zakken,,,de looks iets beter gaan zitten,maar ik moest even bekijken dat de kabels vrij konden bewegen tijden het draaien van het stuur,,dat blijkt nu nogal goed meetevallen...maar soit,,,ik ben al blij dat ik nu van diene plastiek headset af ben.

 

CHEERS

Link naar reactie

tja alles is mogelijk hé,,,en euhm die leidingen en  dergelijke op zijn plaats krijgen is eigenlijk het minste van mijn zorgen,,,,,alles laten werken,,,dat gaat mij nog een paar grijze haren opleveren ;)),,,ik denk nu wel als ik die koplamp nog wat laat zakken,,,de looks iets beter gaan zitten,maar ik moest even bekijken dat de kabels vrij konden bewegen tijden het draaien van het stuur,,dat blijkt nu nogal goed meetevallen...maar soit,,,ik ben al blij dat ik nu van diene plastiek headset af ben.

 

CHEERS

Ahaa, ik zat ik al even op te wachten... eindelijk.

WOW

Koplamp mag idd wat zakken, speciale tellerunit, gashendel, remhendels enz...

Een stuur op een 2wieler, moet dat kunnen draaien? ;-)

Link naar reactie

TILT !

 

What the fu** is er mis daarmee ?

 

...en baai de weekes, dat is op te lossen met 3 letters ...GTV... 

dat heet dan "customising", het tegenovergestelde van "gewoon in de winkel kopen"

ieder zijn ding natuurlijk

Link naar reactie

Awel als je goed kijkt,,,staan er stukken van nen GTV en LXV op...en efkes tussen in,,ik wou persé een lamp op mijn stuur,,,het is even bij mij opgekomen om een volledige GTV conversie te doen,,,maarkben blij dat ik het niet gedaan heb en ik wou mijne boordcomputer een centrale plaats geven.,,,,

CHEERS

Link naar reactie

Daxx, misschien is een koplamp monteren a la serie 2 lambretta wel een idee

Wel ik heb eigenlijk wel lang aan het zoeken geweest naar een koplamp,,,ik moest wegkunnen met de bevestiging en er moest een modern binnenwerk inzitten...die koplamp van nen LXV,kwam iedere keer terug in the picture,,,maar ja daar zat dan weer nen chrome rand aan ;(((,,,,, totdat iemand mij er op attent maakte,dat ge met "Plastidip" moest spuiten...das eigenlijk gekleurde rubber in een spuitbus,,,den eerste keer dat ge daar mee werkt,denkt ge van amai mijn cohones,da gaat hier nooit ni goe komen,maar soit,,ik ben er vrij content van als je weet in welke condities ik da heb moeten spuiten.

CHEERS

Link naar reactie

Ik zou de lamp bijna omgekeerd durven monteren, dat de bovenste rand quasi gelijk komt met uw boardcomputer.

Bij mij ligt er ook een gts op de tekentafel, minder extreem weliswaar, maar ben nog op zoek naar een geschikte donorscooter

Link naar reactie

Nog een paar nieuwe pics,, andere beugel gemaakt om de koplamp te laten zakken,,, kben nog ni helemaal tevreden,, maar soit, kheb nu misschien plaats om nen optionele GPS er tussen te plaatsen,,,,, en ondertussen ook de setup van de speedsensor en bijhorende magneten aan het uitvogelen en thrust me,,, das ni zo vanzelfsprekend als het lijkt ;)) heeft te maken met toleranties,,, het " eureka" moment is nog ver weg ;)

BA857E75-233C-4774-9D78-D821C0F467D6.jpg

70638D03-9EC2-4EAE-98E7-60737D342B05.jpg

2F189762-935C-47D5-88E6-C8711C7F9EB7.jpg

C5B46E63-F345-4A57-B7D6-0EA9E3A805CA.jpg

CHEERS

Link naar reactie

Alléé bon engine is running with display ;)))),,, kzou hier een filmpke kunnen posten,, maar mijne photobucket pakt sinds de nieuwe update de videos ni meer aan :(,,, als ik tijd heb zal ik eens proberen via joe toeb,,,,, ik ben voor de moment nog altijd bezig met de fijnafstelling en daar heb ik bijkomende componenten voor nodig,,, hopelijk tegen eind volgende week dat diene cinéma op punt staat.

CHEERS

Link naar reactie

@Daxx : gade mé da " futuristisch en gevaarlijk uitziend masjien" één of andere staatsgreep plegen ?... :P:ph34r:

 

Als er hier ene staatsgreep wordt gepleegd...dan is dat op mijne mayonaise en op mijne portemenée ;))

 

CHEERS

Link naar reactie
  • 3 weken later...

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...