Ga naar inhoud
Vespaforum.be

Maskes Vespa Klassiekers


geertvespa

Aanbevolen berichten

  • 3 weken later...

Vorige week een bestelling gedaan via de webshop. Bij levering bleken 4 onderdelen te ontbreken. Mailtje gestuurd , uurtje later antwoord MET verontschuldigingen en enkele dagen later alles geleverd. Topzaak

Link naar reactie

Ben nog een paar keer geweest, vorige en deze week. was al meteen verkocht alleen de uitstraling van het zaak zelf . zeer mooi gedaan . nog nooit zoiets moois gezien. En ja zeker en vast behulpzaam die gasten hoor, heb ook nuttige tips en uit leg gehad . En ze zijn niet met deze tijd bezig, het lijkt wel italie te zijn daar . Alles op het gemak en ze zorgen ook voor goede service . Goed bezig en hou het zo mannen . Mvg Gio    

Link naar reactie
  • 7 maanden later...

Net deze topic gezien het ziet er daar waaaauuuw uit,mensen moeten niet naar het Vespa museum gaan Italië.

Het is een museum opzich daar, ik zal daar wel eens met fonkelende oogje rond lopen.

Grtz

Link naar reactie

Fantastische mensen bij Maskes, heb al twee restauratie's gedaan, alle onderdelen kwamen van daar, en altijd staan Peter en Hilde klaar om je verder te helpen.

Wie daar niet content is, moet mij eens een betere plaats laten weten ben benieuwd.

Link naar reactie

. . . . . . . . .met zo'n "Vespa Ciao" heb ik eind jaren '70 ook nog een tijdje rondgetuft..zelfs mee door 'de voetgangerstunnel in Antwerpen' gereden na een fuif, met mijn lief achterop :) 

 

Waar zijn de tijden gebleven ? Het brommertje en dat lief zijn niet gebleven. enkel de passie voor mijn huidige vrouw en het "rijden op 2 wielen". zijn altijd gebleven ;-))

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...