geertvespa Geplaatst: 22 januari 2014 Delen Geplaatst: 22 januari 2014 gisteren om 16.15u enkele onderdelen besteld via de site van Maskes in nederland. Groot was de verbazing toen de post er deze voormiddag al mee aan de deur stond. topservice !!!, als het goed is mag het ook gezegd worden Link naar reactie
EriX Geplaatst: 22 januari 2014 Delen Geplaatst: 22 januari 2014 Dat kan natuurlijk ook betekenen dat ze niet veel anders te doen hebben waardoor ze uw bestelling direct in orde gebracht hebben. Link naar reactie
geertvespa Geplaatst: 22 januari 2014 Auteur Delen Geplaatst: 22 januari 2014 Dat kan natuurlijk ook betekenen dat ze niet veel anders te doen hebben waardoor ze uw bestelling direct in orde gebracht hebben. dat kan inderdaad, maar ik ben toch maar snel geholpen. Link naar reactie
dmi Geplaatst: 22 januari 2014 Delen Geplaatst: 22 januari 2014 Ze hebben hun handen meer dan vol hoor. En ook als je daar bent nemen ze netjes de tijd om je te helpen en krijg je netjes een koffietje. Topbedrijf, met (ookal niet de goedkoopste) eerlijke prijzen en eerlijke mensen! En een waanzinnig mooie locatie en collectie trouwens. Link naar reactie
pinkeltje Geplaatst: 23 januari 2014 Delen Geplaatst: 23 januari 2014 prima uitleg DMI…. Peter Maas neemt zelfs " teveel " tijd voor zn klanten als je er bent :-) Link naar reactie
dmi Geplaatst: 23 januari 2014 Delen Geplaatst: 23 januari 2014 Die ervaring heb ik ook. Heb me al een paar keer verontschuldigd voor de tijd die ik van ze steel, zonder nog maar één euro uit te geven. Maar daaraan zie je dat ze het doen uit passie. En… de volgende keer als ik onderdelen nodig heb zal ik wel naar daar gaan. Of ze uit hun webshop bestellen. Zelfs al zouden ze elders wat goedkoper zijn. Link naar reactie
Sucho10 Geplaatst: 5 februari 2014 Delen Geplaatst: 5 februari 2014 Maskes zijn een stel mafkezen die beter snoep zouden verkopen dan Vespa onderdelen. Mensen verkeerd spul opsturen en ze dan ook nog laten opdraaien voor de retourkosten... niet meer met mij !!! Ik ben het lang zat met die Pipo's ! Groeten. Luc Link naar reactie
Philip1 Geplaatst: 5 februari 2014 Delen Geplaatst: 5 februari 2014 Beste Sucho, ik ben zelf al 26jaar met scooters bezig, en verkoop heel toevallig ook al 15jaar snoep. Maakt mij dat daarom ook een mafkees? Als jij een probleem met Maskes hebt, ga je het volgens mij niet oplossen via deze manier. Link naar reactie
dmi Geplaatst: 5 februari 2014 Delen Geplaatst: 5 februari 2014 +1… stuur even een mail, en los het op met Maskes zelf. Ze zijn erg behulpzaam, en dus zal er wel een verklaring zijn. retourkosten zijn in 90% van de webshops voor de koper. Onderdelen voor voertuigen lijken vaak erg hard op elkaar, en zelfs binnen hetzelfde bouwjaar en model kunnen er verschillen zitten. Dat is zo bij Vespa maar ook bij andere merken. Wil je écht zeker zijn, dan kan je beter niet online bestellen. Link naar reactie
cee Geplaatst: 5 februari 2014 Delen Geplaatst: 5 februari 2014 Maskes zijn een stel mafkezen die beter snoep zouden verkopen dan Vespa onderdelen. Mensen verkeerd spul opsturen en ze dan ook nog laten opdraaien voor de retourkosten... niet meer met mij !!! Ik ben het lang zat met die Pipo's ! Groeten. Luc typisch verhaal. groot doen op forums, maar waarschijnlijk tegen de persoon in kwestie enkel ja durven knikken. ben je daar al geweest? waarschijnlijk niet.. Peter is nen toffe gast, die altijd zal helpen als ie kan. fouten maken is menselijk, retourkosten? tja. spijtig. die man moet er ook zijn brood mee verdienen. wat die 'niet meer met mij' betreft. Heel gemakkelijk Link naar reactie
Frederik9111 Geplaatst: 17 februari 2014 Delen Geplaatst: 17 februari 2014 Ik was afgelopen zaterdag bij Maskes! WAAAAAAAAAAAW! Fantastische lokatie! Je kijkt je de ogen uit! 2 uur (niet overdreven) uitleg gekregen van Peter over het ontstaan, de geschiedenis van en zijn visie op zijn onderneming, z'n manier van werken en restauratiepraktijken. Daarnaast noges overladen met technische hints en tips voor m'n onderhouds- en ombouwwerk aan één van de Vespa's waaraan ik kop dit moment bezig ben, terwijl ik er amper €100 omzet had achtergelaten. Topzaak met dito uitbater! Ohja... ik had m'n cameraatje bij Link naar reactie
joachimvdr Geplaatst: 17 februari 2014 Delen Geplaatst: 17 februari 2014 mooie fotoo's, ik was ook onder de indruk toen ik de mijne ging oppikken in de sneeuw Link naar reactie
Vespaciao Geplaatst: 17 februari 2014 Delen Geplaatst: 17 februari 2014 @ Frederick : je foto's zijn adembenemend en oogstrelend mooi... Link naar reactie
dmi Geplaatst: 17 februari 2014 Delen Geplaatst: 17 februari 2014 er is precies ook een beetje opgeruimd op zolder :-) Mooie foto's Frederik! Link naar reactie
Frederik9111 Geplaatst: 17 februari 2014 Delen Geplaatst: 17 februari 2014 er is precies ook een beetje opgeruimd op zolder :-) Echt?! Ik vind die stapels koppen, draden, zadels,... geweldig! Er was zaterdag nog een andere klant die op zoek was naar een origineel (lees: versleten) T5 zadel. Antwoord van Peter: "Ga gerust es rommelen op de zolder. Je vindt er wel eentje in de stapel naast de kast aan de trap". En ja hoor; na een kwartiertje kwam de klant al jodelend met het juiste zadel terug naar beneden. Reactie van Peter: "Ach... wat moet ik daar nou voor aanrekenen?! Neem maar mee; toch meer dan rommel genoeg op de zolder". Link naar reactie
cee Geplaatst: 17 februari 2014 Delen Geplaatst: 17 februari 2014 Peter zijn Zolder is top he Link naar reactie
arti-bella Geplaatst: 17 februari 2014 Delen Geplaatst: 17 februari 2014 TOpfoto's! Link naar reactie
Vespappa Geplaatst: 18 februari 2014 Delen Geplaatst: 18 februari 2014 Vol lof over de manier waarop Peter zijn bedrijf met zoveel passie & enthousiasme runt Link naar reactie
Pieter1 Geplaatst: 18 februari 2014 Delen Geplaatst: 18 februari 2014 Bij mijn aankoop van een rekje was de vijs tekort om de reserveband vast te zetten. Peter had me uitgelegd hoe ik het dingetje kon vinden, maar diene uitleg was ik bij thuiskomst al vergeten. Een mailtje naar Hilde...en enkele dagen later zat het vijzeke in mijn bus. Vijs en verzending op hun kosten. Dat is service hé. Het is nu niet dat ik daar vaste klant bent of voor veel omzet heb gezorgd. Prima Link naar reactie
Frederik9111 Geplaatst: 19 februari 2014 Delen Geplaatst: 19 februari 2014 Kijk es aan Peter een setje foto's gestuurd. Link naar reactie
pinkeltje Geplaatst: 21 februari 2014 Delen Geplaatst: 21 februari 2014 frederik in 1 woord: PRACHTIG…. de enige overeenkomst met een snoepwinkel zijn de vele kleuren op de foto's. ZEER ONTERECHTE EN RONDUIT BELEDIGENDE OPMERKING WAS NIET OP ZN PLAATS HIER Link naar reactie
khemoekeenwespoftwie Geplaatst: 21 februari 2014 Delen Geplaatst: 21 februari 2014 Wat je ook doet voor je klanten, het is nooit goed genoeg. Klanten zijn zo veeleisend dat alles perfect moet verlopen. Klanten maken ook zelf nooit fouten ( ook niet op hun werk) ah neen, want als ze dat doen worden ze berispt door hun oversten. Uit pure frustratie reageren ze zich dan maar af op andere mensen. Ik wil hier geen polemiek opstarten maar IK vind dat we wel wat verdraagzamer mogen zijn met mensen die het goed bedoelen. Ikzelf ben al meerdere keren bij Peter op bezoek geweest ( heb er nog geen eurocent gespendeerd) en ben altijd zeer vriendelijk benaderd. Aan de maskes crew doe zo verder, mijn hart hebben jullie alvast veroverd. Grtz Walter Link naar reactie
propliner Geplaatst: 24 februari 2014 Delen Geplaatst: 24 februari 2014 zaak straal echt PASSIE uit.. en dat is wat je tegenwoordig nodig hebt.. en jammer genoeg in vele gevallen NIET meer aantreft. En dit in alle "branches".. tmoet snel-snel gaan en vooral véél opbrengen.. Dus..Knap gedaan MASKES ! succes nog Link naar reactie
Rogertje23 Geplaatst: 13 maart 2014 Delen Geplaatst: 13 maart 2014 Prachtige foto's van een prachtige zaak en TOP uitbater. Ben er al geregeld geweest voor onderdelen en raad en altijd prima geholpen door Peter, tijd telt hier niet, wat hier telt is passie voor vespa's en alles wat ermee gemoeid is. Kortom; MASKES een aanrader voor elke vespa liefhebber! Link naar reactie
jeroenc Geplaatst: 26 juni 2014 Delen Geplaatst: 26 juni 2014 ik ben zeer content van maskes ze zijn voor mij een vespa p125 zonder pinkers aantrestaureren , prijzen vallen best goed mee en service is meer dan top Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Gearchiveerd
Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.