Ga naar inhoud
Vespaforum.be

Maskes Vespa Klassiekers


geertvespa

Aanbevolen berichten

gisteren om 16.15u enkele onderdelen besteld via de site van Maskes in nederland.

Groot was de verbazing toen de post er deze voormiddag al mee aan de deur stond.

topservice !!!, als het goed is mag het ook gezegd worden

Link naar reactie

Dat kan natuurlijk ook betekenen dat ze niet veel anders te doen hebben waardoor ze uw bestelling direct in orde gebracht hebben. :D

dat kan inderdaad, maar ik ben toch maar snel geholpen. ;)

Link naar reactie

Ze hebben hun handen meer dan vol hoor. En ook als je daar bent nemen ze netjes de tijd om je te helpen en krijg je netjes een koffietje. 

 

Topbedrijf, met (ookal niet de goedkoopste) eerlijke prijzen en eerlijke mensen!

En een waanzinnig mooie locatie en collectie trouwens. 

Link naar reactie

Die ervaring heb ik ook. 

 

Heb me al een paar keer verontschuldigd voor de tijd die ik van ze steel, zonder nog maar één euro uit te geven. Maar daaraan zie je dat ze het doen uit passie. En… de volgende keer als ik onderdelen nodig heb zal ik wel naar daar gaan. Of ze uit hun webshop bestellen. Zelfs al zouden ze elders wat goedkoper zijn. 

Link naar reactie
  • 2 weken later...

Beste Sucho, ik ben zelf al 26jaar met scooters bezig, en verkoop heel toevallig ook al 15jaar snoep. Maakt mij dat daarom ook een mafkees?

Als jij een probleem met Maskes hebt, ga je het volgens mij niet oplossen via deze manier.

Link naar reactie

+1… stuur even een mail, en los het op met Maskes zelf. Ze zijn erg behulpzaam, en dus zal er wel een verklaring zijn. 

 

retourkosten zijn in 90% van de  webshops voor de koper. Onderdelen voor voertuigen lijken vaak erg hard op elkaar, en zelfs binnen hetzelfde bouwjaar en model kunnen er verschillen zitten. Dat is zo bij Vespa maar ook bij andere merken. Wil je écht zeker zijn, dan kan je beter niet online bestellen.

Link naar reactie

Maskes zijn een stel mafkezen die beter snoep zouden verkopen dan Vespa onderdelen.

Mensen verkeerd spul opsturen en ze dan ook nog laten opdraaien voor de retourkosten... niet meer met mij !!!

Ik ben het lang zat met die Pipo's !

 

Groeten.

Luc

 

typisch verhaal. groot doen op forums, maar waarschijnlijk tegen de persoon in kwestie enkel ja durven knikken. 

ben je daar al geweest? waarschijnlijk niet..

Peter is nen toffe gast, die altijd zal helpen als ie kan. fouten maken is menselijk, retourkosten? tja. spijtig. die man moet er ook zijn brood mee verdienen. 

wat die 'niet meer met mij' betreft. Heel gemakkelijk :)

Link naar reactie
  • 2 weken later...

Ik was afgelopen zaterdag bij Maskes! WAAAAAAAAAAAW! Fantastische lokatie! Je kijkt je de ogen uit!

 

2 uur (niet overdreven) uitleg gekregen van Peter over het ontstaan, de geschiedenis van en zijn visie op zijn onderneming, z'n manier van werken en restauratiepraktijken. Daarnaast noges overladen met technische hints en tips voor m'n onderhouds- en ombouwwerk aan één van de Vespa's waaraan ik kop dit moment bezig ben, terwijl ik er amper €100 omzet had achtergelaten.

Topzaak met dito uitbater! 

 

Ohja... ik had m'n cameraatje bij :)

 

Maskes1_zps5057bee9.jpg~original

Maskes2_zpsf532f1e8.jpg~original

Maskes3_zps6634eeb7.jpg~original

Maskes4_zps76b1c59f.jpg~original

Maskes5_zps0e94a01c.jpg~original

Maskes6_zpsd32f57be.jpg~original

Maskes7_zps4c3b88cc.jpg~original

Maskes8_zps98b90d3f.jpg~original

Maskes9_zps9c6730fc.jpg~original

Maskes10_zps3c15b9af.jpg~original

Maskes11_zps5d0b16cb.jpg~original

Maskes12_zps73757b25.jpg~original

Maskes13_zps0c1d81ed.jpg~original

Maskes14_zps4cba7f52.jpg~original

Maskes15_zps8434b69a.jpg~original

Maskes16_zps1b7a2965.jpg~original

Maskes17_zps93dfa31e.jpg~original

Maskes18_zpsb4735dcc.jpg~original

Maskes19_zps21f2d717.jpg~original

Maskes20_zps01386556.jpg~original

Maskes21_zps7f13e1da.jpg~original

Maskes22_zps605bc6d7.jpg~original

Maskes22_zps605bc6d7.jpg~original

Maskes23_zpsccff637d.jpg~original

Maskes24_zpsec26d0b8.jpg~original

Maskes25_zps4fa2f9c2.jpg~original

Maskes26_zpscd87b5cf.jpg~original

Maskes27_zps6d8343d4.jpg~original

Maskes28_zpsd3d3e22b.jpg~original

Maskes29_zps136a6209.jpg~original

Maskes29_zps136a6209.jpg~original

Maskes31_zps9d501549.jpg~original

Maskes32_zpsb1480300.jpg~original

Maskes33_zpsb8d7fe86.jpg~original

Maskes34_zpsd02f1325.jpg~original

Maskes35_zps416c71f5.jpg~original

Maskes36_zps49063708.jpg~original

Maskes37_zpsf7f83fd6.jpg~original

Maskes38_zps9e1f3161.jpg~original

Maskes39_zps8ecd23e1.jpg~original

Maskes40_zps4e454e3c.jpg~original

Maskes41_zps41902c4b.jpg~original

Maskes42_zps33628068.jpg~original

Maskes43_zps481477f2.jpg~original

Maskes44_zps6656bb3a.jpg~original

Maskes45_zps780cbbf9.jpg~original

Maskes46_zps117febf2.jpg~original

Maskes47_zps957d3f13.jpg~original

Maskes48_zps4f450f3e.jpg~original

Maskes50_zpse8d744b5.jpg~original

Maskes51_zps32832ce5.jpg~original

Link naar reactie

er is precies ook een beetje opgeruimd op zolder :-)

 

Echt?!  :blink:

 

Ik vind die stapels koppen, draden, zadels,... geweldig!

Er was zaterdag nog een andere klant die op zoek was naar een origineel (lees: versleten) T5 zadel. Antwoord van Peter: "Ga gerust es rommelen op de zolder. Je vindt er wel eentje in de stapel naast de kast aan de trap". En ja hoor; na een kwartiertje kwam de klant al jodelend met het juiste zadel terug naar beneden. Reactie van Peter: "Ach... wat moet ik daar nou voor aanrekenen?! Neem maar mee; toch meer dan rommel genoeg op de zolder".  :P

Link naar reactie

Bij mijn aankoop van een rekje was de vijs tekort om de reserveband vast te zetten. Peter had me uitgelegd hoe ik het dingetje kon vinden, maar diene uitleg was ik bij thuiskomst al vergeten. Een mailtje naar Hilde...en enkele dagen later zat het vijzeke in mijn bus. Vijs en verzending op hun kosten.

 

Dat is service hé. Het is nu niet dat ik daar vaste klant bent of voor veel omzet heb gezorgd. Prima

Link naar reactie

Wat je ook doet voor je klanten, het is nooit goed genoeg. Klanten zijn zo veeleisend dat alles perfect moet verlopen.

Klanten maken ook zelf nooit fouten ( ook niet op hun werk) ah neen, want als ze dat doen worden ze berispt door hun oversten.

Uit pure frustratie reageren ze zich dan maar af op andere mensen. Ik wil hier geen polemiek opstarten maar IK vind dat we wel wat verdraagzamer mogen zijn met mensen die het goed bedoelen. Ikzelf ben al meerdere keren bij Peter op bezoek geweest ( heb er nog geen eurocent gespendeerd) en ben altijd zeer vriendelijk benaderd. Aan de maskes crew doe zo verder, mijn hart hebben jullie alvast veroverd. Grtz Walter

Link naar reactie

zaak straal echt PASSIE uit.. en dat is wat je tegenwoordig nodig hebt.. en jammer genoeg in vele gevallen NIET meer aantreft.

En dit in alle "branches".. tmoet snel-snel gaan en vooral véél opbrengen..

 

Dus..Knap gedaan MASKES !  :D  succes nog

Link naar reactie
  • 3 weken later...

Prachtige foto's van een prachtige zaak en TOP uitbater. Ben er al geregeld geweest voor onderdelen en raad en altijd prima geholpen door Peter, tijd telt hier niet, wat hier telt is passie voor vespa's en alles wat ermee gemoeid is. Kortom;  MASKES een aanrader voor elke vespa liefhebber!

Link naar reactie
  • 3 maanden later...

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...