Ga naar inhoud
Vespaforum.be

6+7 Sept.: Belgian Vespa Days 2014


PVK_Vespa

Aanbevolen berichten

dat weet ik nog niet zeker olympium ?? , tenzij jij hen dat gevraagd hebt , dat beslist de organiserende club (Oostende) zelf denk ik. Normaal is dit evenement ook enkel voor leden , Als er plaats vrij is kan het zijn dat je toegelaten zal worden , hebben wij vorig jaar ook gedaan 

groetjes Raf

Link naar reactie

Ik heb even contact opgenomen met Manu van VCO.

Hij vertelde me dat het om een open evenement zal gaan.

Er zal wel gewerkt worden met voorinschrijvingen, meer info hieromtrent zal ruim op voorhand meegedeeld worden.

Meer info kan je vinden via facebook 'vespa club Oostende'

of op http://www.vespadays.be/

meer info ook te verkrijgen via info@vespadays.be

 

Grtz

Link naar reactie
  • Zijn er mensen rond het Antwerpse die ZATERDAGMORGEN of VRIJDAGAVOND vertrekken?

Dankzij het onderwijs waar ik insta, kan ik geen verlof nemen...

 

Daarom zou ik graag meerijden met iemand die vroeg op zaterdagmorgen of na 17 uur op vrijdagavond vertrekt...

 

Merci

Link naar reactie
  • Zijn er mensen rond het Antwerpse die ZATERDAGMORGEN of VRIJDAGAVOND vertrekken?

Dankzij het onderwijs waar ik insta, kan ik geen verlof nemen...

 

Daarom zou ik graag meerijden met iemand die vroeg op zaterdagmorgen of na 17 uur op vrijdagavond vertrekt...

 

Merci

 

Wij moeten met onze bende nog eens overleggen,,,maar als we gaan laat ik nog iets weten,,,wij vertrekken vanuit Antwerpen Noord

 

CHEERS

Link naar reactie
  • Zijn er mensen rond het Antwerpse die ZATERDAGMORGEN of VRIJDAGAVOND vertrekken?

Dankzij het onderwijs waar ik insta, kan ik geen verlof nemen...

 

Daarom zou ik graag meerijden met iemand die vroeg op zaterdagmorgen of na 17 uur op vrijdagavond vertrekt...

 

Merci

wij vertrekken met VCA op vrijdagavond en overnachten in de buurt

Link naar reactie

Hopelijk is er heel veel volk aanwezig op de belgian vespadays  in Oostende , Dit zou moeten kunnen uitgroeien tot een jaarlijks evenement waar iedereen naar uitkijkt  , Hoe meer volk ,hoe beter je het kan organiseren , ook makkelijker om mogelijke sponsors te overtuigen om er mee in te stappen , Hopelijk zijn we een andere weg ingeslagen met de verschillende clubs ,om elkaar een beetje te helpen. 

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...