Ga naar inhoud
Vespaforum.be

14 - 16 Maart Antwerp Custom Show Weekender


king of the hill

Aanbevolen berichten

Als die "hooligans van den AANTWAARP" den boel daar maar niet op stelten komen zetten. . :P

 

Tim : fantastisch, om zo snel een nieuwe locatie te fiksen. dat het ondanks alles, een onvergetelijke show mag worden. .. :)

Link naar reactie

ik kan Nero alleen maar aanvullen met hetzelfde...

 

Dikke CHAPEAU aan Tim, Jurgen en de rest om dit "last-minute" toch nog te kunnen regelen !

 

Ik vond het dik OK !!!

 

Leuke gesprekken gehad, leuke dingen gezien, de dag is voorbijgevlogen !

Ook nog een trofee mee naar huis, beste clubstand ... waarvoor dank !

Link naar reactie

. ..met alle respect en wetende dat er niet veel alternatiefs te regelen viel op korte tijd. vond ik feestzaal "Schijnpoort"  beter, ruimer en overzichtelijker.

 

De scooters kunnen er beter en ruimer worden uitgestald en je hebt daar ook meer lichtinval. hopelijk gaat de 16de Customshow daar terug door. ;)

Link naar reactie

Schoon foto's cult.

Nog iemand foto's? Laat ze maar komen.

Link naar reactie

Eens met Cult én Vespaciao!


Volgend jaar OP DE GROTE MARKT :)

Altijd bereid mijnen lange arm op 't Schoon Verdiep es aan te spreken :)

Link naar reactie

als je ziet hoe vaak het al vroor of sneeuwde de afgelopen 15 edities is outdoor misschien niet de beste oplossing.

 

ik vond schijnpoort ook een betere locatie, zeker omdat je gewoon meer plaats hebt, maar na de capriolen dit jaar zou ik daar ook niet meer naartoe trekken.

 

Gezien de korte termijn die de organisatie had om een nieuwe locatie te zoeken was dit echter een mooi alternatief

Link naar reactie

@ Quick , ik heb al 15 keer de beurs georganiseerd en zelfs ik ken het pulhof niet :wacko:

@ Cult , achter de Quick dat was het alpheusdal te Berchem dat bestaat jammer genoeg niet meer

@ Frederik , de eerste editie was in hangar 15 ( miniatuurstad ) en dat was al ijskoud laat staan buiten iets organiseren in maart.

 

geloof mij wij hebben al vele zalen en voorstellen gezien en gehoord in de laatste 5 jaar maar we hebben nog geen waardig en betaalbaar alternatief gevonden voor het schijnpoort . het is nu éénmaal niet evident in of rond Antwerpen iets dergelijks te vinden .

sommigen onder jullie herinneren zich misschien nog een paar jaar geleden in Antwerp expo , reuze zaal maar ook een reuze prijs en we kregen ze zelfs niet vol . dit was nog in volle " vespa hype " met vele nieuwe shops en clubs die standen plaatsten om zichzelf op de scooter kaart te zetten . nu enkele jaren later en met de " vespa hype " die stilaan voorbij is komen deze nieuwe shops en clubs niet meer naar de beurs en wordt het steeds moeilijker om mooie scooters en shops met nieuwe onderdelen te lokken naar de beurs , dit laat zich ook vertalen in minder bezoekers uit binnen - en buitenland . zoals ik al meermaals gezegd heb het zijn jullie scooters en clubstanden in combinatie met de nodige shops en 2de hands verkopers die de beurs maken .

wij kunnen enkel het concept en de zaal aanbieden en trachten iedereen te motiveren om deel te nemen , jammer genoeg liep het dit jaar enorm mis met de zaal . gelukkig konden we alsnog een zaal uit de brand slepen zodat het evenement toch kon plaatsvinden . was alles dan zoals het moest zijn ? NEEN en dat weten wij zelf ook maar we hebben getracht om iedereen een leuke start van het scooter seizoen te geven en er alsnog een toffe beurs van te maken . als ik jullie reacties hier lees denk ik dat we al bij al hierin geslaagd zijn en zijn de meesten onder jullie toch tevreden naar huis gegaan na een dagje Bosuil . ik wil dan ook iedereen die aanwezig was als standhouder , deelnemer aan de show of bezoeker bedanken voor de aanwezigheid en steun !!!

 

 

thnx !!!

tim

Link naar reactie

.. als ik jullie reacties hier lees denk ik dat we al bij al hierin zeker geslaagd zijn en zijn de meesten onder jullie toch tevreden naar huis gegaan na een dagje Bosuil ...

 

Da's 't enige wat voor het nageslacht in graniet gebeiteld moet worden!!

 

RESPECT!!

 

Tot volgend jaar, King of the Hill!

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...