Ga naar inhoud
Vespaforum.be

Coffeebar


TomVC

Aanbevolen berichten

daarstraks tijdens mijn wandeling naar mijn favoriete vinylwinkel dit tegen gekomen "tartoer" bleken 2 wespen tegen de muur te hangen.  Volgens mij gewoon een plaats om koffie en een koekske te nuttigen maar misschien voor zij die buiten A'pen komen een plaats om af te spreken.  Deze zaak is gelegen in de Korte Koepoortstraat 2 (vlak bij Melkmarkt)

Zaak is nog in aanbouw en eigenaars wisten mij te vertellen dat zaak pas binne 14 dagen open gaat.

Link naar reactie
  • 2 weken later...

op de website staat "powered by vespas.be"  dat was jaren geleden een van de eerste currydealers

Geert,

 

Mensen kunnen toch ook leren uit hun fouten ... je zegt het zelf "jaren geleden", ik heb deze week heel even met Sanne gebabbeld en hij liet verstaan dat dit hem op dit forum maar blijft achtervolgen.

Link naar reactie

Geert,

 

Mensen kunnen toch ook leren uit hun fouten ... je zegt het zelf "jaren geleden", ik heb deze week heel even met Sanne gebabbeld en hij liet verstaan dat dit hem op dit forum maar blijft achtervolgen.

het zou mooi zijn als hij inderdaad niet meer aan curry doet. Maar het zou hen sieren moesten ze hun verhaal hier dan ook zelf komen doen. Er zijn in de loop der jaren al tal van currydealers gekomen en gegaan en ik denk dat het oa de taak van een forum is om de mensen hiervoor te waarschuwen.

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...